Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Privacywetgeving
Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.
Goede suggestie.Dan zou ik beginnen met het werken met weeknummers en niet met datums.
Helemaal eens, de opzet is die van een leek.Ook zou ik voor elk jaar een nieuw tabblad nemen ipv voor elk jaar een nieuw bestand.
Dan hoef je voor berekeningen ook niet meerdere bestanden open te hebben.
Wat bedoel je hiermee?De functie VERT.ZOEKEN moet hulp bieden, dat is altijd beter dan strakke verwijzingen.
Als je een nieuw bestand maakt met weeknummers en elk jaar een nieuw tabblad wil ik er wel weer een blik op werpen.
Als ik dit nu lees is het wel een heel andere vraag dan eerst.
Ik stelde de vraag meer algemeen, maar het ging al spoedig dieper.![]()
Ik ben zó niet gevorderd, dat het al moeilijk is om de formule te lezen.Hierbij een nieuwe poging.
Heel erg bedankt, ik ga hiermee verder!Klopt want 2024 is een kopie van 2023
Verander E5 in 2023 maar eens dan zal dit in 2025 cumulatief niet meer gelijk zijn.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.