een fout opgetreden bij het laden van C

Status
Niet open voor verdere reacties.

bigfoot2

Gebruiker
Lid geworden
17 jan 2004
Berichten
12
Als ik mijn pc opstart krijg ik de volgende fout melding:

RundLL
er is een fout opgetreden tijdens het laden van C:/windows/image.dll kan opgegeven module niet vinden.

Hoe kan ik dit nu herstellen zonder de pc volledig te moeten herinstalleren?
 
Heb eergisteren een winrar zip archive bestand van hijackthis gedownload. Gisteren heb ik het prog laten lopen en dingen verwijderd, ik denk dat het daarbij verloren is gegaan.
 
Geplaatst door bigfoot2
Heb eergisteren een winrar zip archive bestand van hijackthis gedownload. Gisteren heb ik het prog laten lopen en dingen verwijderd, ik denk dat het daarbij verloren is gegaan.

HijackThis is geen programma voor leken. Maak een log en leg het voor aan de echte experts: http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?threadid=164949

(Vertel er daar even bij wat het probleem is en dat je zelf al zaken met HijackThis hebt verwijderd.)
 
Geplaatst door H@NsiePanzzzer
kan wel, je kunt tuurlijk dingen verwijderen zonder een log aan te maken :)

en ik bedoel dan: het in een TXT bestandje zetten ;)

Dat snap ik ook wel, maar zonder log aan te maken krijg je niet eens de lopende processen te zien en is het herkennen van verdachte processen dus lastig.

Ik sprak alleen even mijn verbazing uit over het feit dat iemand die nog niet eens weet hoe je een HijackThis-log moet maken, desalniettemin zo stom (sorry) is geweest zelf zaken met HijackThis te gaan verwijderen.


Bigfoot2, lukt het nu?
 
Ja het lukt nu, en heb het voorgelegd aan de echte experts. En trouwens het is niet omdat je iets kan verwijderen, dat je alles weet over het prog.
 
Geplaatst door bigfoot2
Ja het lukt nu, en heb het voorgelegd aan de echte experts. En trouwens het is niet omdat je iets kan verwijderen, dat je alles weet over het prog.

Natuurlijk kún je zaken gaan verwijderen met HijackThis terwijl je niet veel weet van dat programma, dat is zeer wel mogelijk. Ik gaf alleen aan dat dit nogal onverstandig is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan