Een Game Computer :GEZOCHT!

Status
Niet open voor verdere reacties.

ameen

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2008
Hey,,,,

Ik was als laatste tijden veel geïnteresseerd in een game computer.Mijn vraag is nu dus wie weet of kent een site of een winkel waar je zo een game computer kan kopen ? Graag moet hij wel voldoen aan de volgende eisen : ( NIET AL TE DUUR )Goeie videokaart Goeie geheugen en tot slot de snelheid.Graag site vermelden.En owja voordat ik het vergeet ik wil er heel graag battlefield 2 op kunnen spelen.En Beeldscherm hoeft niet !

Laatst bewerkt:
Kijk

Ik wil niet zoveel geld besteden en trouwens de computer waar ik nu op bezig ben is ook nog niet zo slecht, dus ik wil jullie effe vragen wat heb ik nog NODIG om voor mijn pc een game pc te maken ?

DIt zijn me gegevens van mijn computer

Best Buy 430W Voeding (ATX, Bigfan, Bulk)
Asus P5B-VM DO, Q965 (mATX, PCI-e, Sound, LAN, SATA II, RAID, VGA, 1394)
Intel Pentium D 915 Dual Core (S775. 2,8 GHz. 800 MHz....
Cooler Master Centurion 5 CAC-T05

Wat heb ik nog meer nodig ?

Je had dit kunnen voorkomen door een prijs te vermelden....

Dat heb je tot op heden niet gedaan.

Helaas vermeld je niet hoeveel intern geheugen je nu hebt, maar ik neem maar even aan dat het toereikend is voor je huidige besturingssysteem.

Je zou als eerste kunnen beginnen met een 'echte'(PCI-e) videokaart in plaats van de on-board die je nu hebt.
Ik raad je alleen aan om het budget met € 25,- te verhogen, dan kan je een redelijke kaart kopen (geen topkaart natuurlijk)
Verder zou je op termijn kunnen overwegen er een snellere processor aan te schaffen, jouw moederbord ondersteund namelijk ook een aantal Core2duo/quad processor ( zie CPU spupportlist )

50 euro max toevoeging.

:confused:

Mijn vraag is nu dus wie weet of kent een site of een winkel waar je zo een game computer kan kopen
Dus je wilt geen game-computer kopen, maar je wilt je computer iets verbeteren.

Tja, HD4650 of als je het budget iets kan verhogen een HD4670. Meer zit er niet in.
Er moet dan wel een pcie-poort op je moederbord zitten.

Ik heb 1GB intern geheugen.

En de over de processor men zegt dat hij wel hoger dat de gemiddelt nivo voldoet dus daar ben ik wel tevreden mee maar k dacht aan een GEFORC VIDEOKAART zoals dit

Asus GeForce 7300 GT 512MB DDR2 (PCI-e, DVI) EN7300GT⁄SILENT⁄HTD⁄512M Direct

Is deze ook goed om Games te kunnen spelen ?

Hoi !

Waarom neem je niet de wijze raad van @marsmannetje of @maestro12 aan ?

Allemaal stukken beter dan wat jij voorstelt.

Bovendien is de 7000-serie alweer 'n paar jaar oud.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan