Een goede DVD menu maker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nero Vision zit in het Nero pakket.

Nero is niet gratis, maar hier de proefversie te downloaden die je een bepaalde tijd gratis mag uitproberen.

Lukt het niet, raad ik toch echt DVD Author aan. ( ondertiteling + menu's )
 
Laatst bewerkt:
Of je typt bij google: avi to dvd en kijkt of er een goeie bijzit die jij handig vind.
 
DVD Author en DVD Lab pro zijn beide prima programma's om het mee te doen.:thumb:
 
oke:thumb:

ik zal het uitproberen!:D

allemaal bedankt:thumb:

greets pimbo
 
ik had hem maar met dat programma kan je alleen MPEG bestanden omzetten naar DVD

ik heb .avi bestanden:eek:

misschien weet ik wel waarom met convertXtoDVD er geen geluid bij zit:

Ik had een MPEG file in convertxtodvd en dan naar een DVD branden dat er misscien geen geluid op kwam??

want toen ik mijn MPEG film afspeelde deed-ie het ook al niet met geluid:mad:
mischien moet ik dus een .avi file met convertxtodvd doen en dan branden naar een DVD?

heeft iemand ook een keer met convertxtodvd zo'n fout gehad??? (dat er geen geluid op kwam?)

alvast bedankt

greets pimbo:confused:

PS: ik heb convertxtodvd niet gekocht! ik heb hem gedownload en dan zit er wel een watermerk in misschien kan het zo zijn dat er dan ook geen geluid bij is????
 
Probeer het dan niet met Convert X to DVD maar met een van de vele andere tips.

Wil je het toch doen daarmee:
- Eerst met Convert X to DVD het avi bestand omzetten naar DVD-bestanden met ondertiteling erbij ( bup ifo enz. ) en daarna die DVD-bestanden branden met Nero en dan kiezen voor DVD video.
 
:0,

moet ik als ik hem geconverteert heb ook eerst nog branden?
convert zegt dat ik hem meteen op een dvd kan zetten:confused:

greets pimbo
 
Waarschijnlijk kan Convert ook branden, maar het beste is om met Nero te branden:

4g8l4l0.jpg
 
oke...

en kn ik ook een filmpje die ik geconverteert heb ook eerst bekijken voordat ik hem op een dvd zet?:confused:

alvast bedankt

greets pimbo
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan