Een goede DVD menu maker?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de site vertaald. Ik maak er een handleiding van, Je ziet hem straks bij tips en handleidingen.
 
Hij is klaar de moderator moet hem eerst nog goedkeuren maar hij komt er zo aan.
 
de vraag is ook nog hoe komt er dat er geen geluid bij de dvd opstaat?

als-ie aan het converteren is hoor ik ook geen geluid wat erbij hoort of is dat gewoon?

alvast bedankt

greets pimbo:thumb:
 
Van het geluid weet ik ook niet maar de moderator is nu neit online dus kan hij me handleiding nog neit goedkeuren en plaatsen.:confused:
 
ik heb hem gemaakt in het helpmij typ venster dus niet opgeslagen :confused:
Maar als hij er is komt ie onder tips & handleidingen en dan software tips
 
Laatst bewerkt:
Weetje wat.... Ik zal proberen deze week (waarschijnlijk morgen) een handleidig te maken vn hoe je ondertiteling onder een film kan zetten en die post ik dan in het handleidingen topic, ok?

edit: ik lees net dat dapunt al een handleiding voor je heeft gemaakt.
 
Weetje wat.... Ik zal proberen deze week (waarschijnlijk morgen) een handleidig te maken vn hoe je ondertiteling onder een film kan zetten en die post ik dan in het handleidingen topic, ok?

edit: ik lees net dat dapunt al een handleiding voor je heeft gemaakt.

Arne misschien weet jij zijn vraag weet of het hoort met dat progamma of je geen geluid hoort.!
 
bedankt:thumb:

het is me met veel klummelen nog niet gelukt om ondertiteling er onder te krijgen:mad:

greets pimbo
 
Beste pimbo.
Ik zie net dat de handleiding is geplaatst
Veel succes~!:thumb: :thumb: :thumb:
 
Pimpo,

probeer nou eerst gewoon even dvd files te maken zonder te branden... dan kijk je in de VLC player even of het werkt.
Werkt het? kan je het altijd nog branden.
Werkt het niet? dan weer hier komen vragen.
 
Lijkt me ook eigelijk het beste wat arne zegt voordat het eeuwig duurt.
 
Als het niet lukt, ga dan niet prutsen met Convert X to DVD, maar probeer het op deze manier: met TMPGEnc Plus en TMPGEnc DVD Author, daarmee maak je echte goede en mooie menu's, met Convert X to DVD is de keuze zeer beperkt.

Hier uitgebreide uitleg over het hele process, van een DivX / AVI film naar een prachtige DVD met ondertiteling en prachtige menu's.

Succes!:thumb:

Edit: denk je dat je met VLC die vob / bup / ifo zo kan afspelen met VLC? Dacht het niet.
 
Laatst bewerkt:
oke,

maar het is me gelukt om ondertiteling erbij te krijgen alleen nu nog het geluid:(

ik heb mischien een idee waar aan het kan liggen...
ik heb met TMPG encoder dat .avi bestand omgezet naar .mpg

kan het daaran aanliggen dat het geluid het niet doet?
wat toen dat mpg klaar was met coverteren heb ik even gekeken als-ie het eed en toen was er ook al geen gluid bij.....:confused:

dus ik probeer nu even:thumb:

bedankt...

greets pimbo

PS: kan ik met nero ook menu's maken? ik had het ergens dat dat kon?
 
Als je gewoon deze uitleg volgt ( link die ik al aangaf ), daar staat alles met TMPGEnc enz. uitgelegt en ook geluid.

Met Nero Vision kan je wel menu's maken maar met DVD Author ( staat ook in de handleiding ) kan je het beter doen: meer keus, meer opties enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan