een goede paysever voor chello

• Onderwerp starter Onderwerp starter humpe
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb een uur geleden Eweka erbij gekregen als server en ingebracht bij Newsleecher...

Nu draait ie dus met 8 lijntjes; 4 van Eweka en 4 van XSNews...zover ik nu kan zien is Eweka iets langzamer maar voorlopig nog wel stabieler, Van XSNews valt regelmatig een lijntje of 1 a 2 weg!

ben er achter wat Kb en KB is.
Kb is kilobites
KB is kilobytes

De KB is veel sneller dan de Kb.

hoop jullie hiermee geholpen te hebben.

Ik heb dus sinds vanmorgen ook die account van Eweka voor 7,50 per maand onbeperkt downloaden. Ik hem em bij XSnews gezet en nu halen ze met zijn 2en de posten binnen.

Die Eweka server is erg constant, absoluut stabieler dan XSNews, XSnews laat af en toe een lijntje vallen, Eweka loopt constant door.

Eweka: http://www.eweka.nl/usenet.php

Succes

ps.: Tweaknews zal morgen wel komen, laat ik je ook weten

Op de computer club van HCC hadden ze ook Eweka ook aanbevolen.
Een vraag eigenlijk, kan je al die paysever gratis uit proberen.

Laatst bewerkt:
Neen, helaas, zover ik uitgevonden heb alleen diegene die jij aangereikt had; Tweaknews, die kun je 10 dagen uitproberen. Als je je via internet bij ze aanmeldt krijg je per post een formulier met inloggegevens. Als je dat formulier NIET terugstuurt gaan ze je een faktuur sturen van tegen de 60 euro voor een jaar lang downloaden!

Ik zal em morgen wel binnenkrijgen en dan zet ik em erbij en zal zien wat ie gaat doen.

Momenteel ben ik dus met Eweka en XSNews tegelijk bezig, 8 lijntjes tezamen! Gaat erg goed, de hele middag en avond al.:thumb:

Humpe,

voor 7 euro 50 kun je zonder dat je er aan vast zit een maand proberen. Voor het geld hoef je het niet te laten

M@rio, daar heb je gelijk in, maar als je dit over helpmij bespreek dan hebben er andere er ook hun voordeel mee.

Laatst bewerkt:
Dat klopt maar in al die tijd dat je vraag er staat heb je in mijn ogen nog weinig respons gehad.

Mijn ervaring met eweka is ook goed maar ik heb @home

Ik had allang een ADSL aansluiting willen aangevragen, maar ik heb geen telefoon aansluiting meer, ik werk met mobiel, dat is het probleem, als ik van UPC afstap dan neem ik een schotel. want daar UPC, daar ben ik niet tevreden over (chello), ik heb chello dat ook bekend gemaakt.
De newsever van chllo zijn waardeloos.
En op de computer club van HCC zijn meeste al van CHELLO af gestapt.
En hier in de omgeving zit geen ander kabel maatschappij.

Laatst bewerkt:
Mijn dochter heeft planet en zei heeft daar geen enkel probleem mee ze hoeft zelf geen paysever nodig om te kunnen downloaden, geef hier maar eens antwoord op.

Wat voor een antwoord verwacht je van mij?

Hoe zit het met retentie van binarie files? Hoe is de compleetheid? Zijn alle groepen te benaderen? etc etc

HALLO CRAZYHEELS,

Wat is het met het met het vele testen, bij jouw als besten er uit gekomen uitkomen en resutataten bij chello als beste uit gekomen, vast bedankt..

Ik heb hier chello plus en ben in het bezit van 2 payservers namelijk eweka en usenetserver.
Ik had eerst usenetserver in gebruik maar door de problemen die ze hadden ben ik naar eweka gegaan.
Ik gebruik eigenlijk altijd eweka, heb bijna geen parfiles nodig.
Het grote voordeel is dat je gewoon per maand betaald, betaal je te laat dan blijft je account gewoon aktief totdat je betaald hebt.
Verder heb je geen creditcard hiervoor nodig.

Ik gebruik newsleecher hier die ik officieel gekocht heb samen met supersearch.
Daar plak ik de filenaam in die ik vind via ftd of ftn2day en als het goed is krijg je dan een lijst die ff selekteren en gaan.

Kortom newsleecher met supersearch en eweka haal ik alles binnen.

Bedankt voor je antwoord, ik heb gezien dat Ewake bij jullie allemaal er wel goed vanaf komt. Dat via pay servers downloaden toch veel sneller gaat als Kazaa ed.

Inderdaad gaat allemaal veel sneller, dvd in een kleine 2 uurtjes.

Nog een vraagje, wat voor snelheid haal je bij chello plus.

Met eweka zo rond de 800-900 KB per seconde.
Ik heb een 4,5 gig in iets meer dan 1,5 uur binnen.
Moet er wel bijzeggen dat ik via een linksys router zit, die is sneller dan mijn oude etech router.
Daar moest ik blij zijn als ik maximaal 800 KB haalde.

Wat houdt chello plus precies in. Ik heb zelf de classic.

Niks speciaals, alleen dat je sneller kan downloaden.
Hij is geloof ik 2 keer zo snel als classic, de upload is hetzelfde.
Verder heb je de beschikking over 3 homepageruimtes, is bij classic maar 1, wat meer emailaccounts.
De percieze specificaties staan wel op de chello site.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan