Een goede Pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja sorry ik heb het inderdaad erg ingewikkeld gemaakt. Dat komt omdat ik nieuwe topic wou starten maar dat lukte dus niet. Nogmaals sorry daarvoor.

Ik dacht eerst inderdaad aan €1000 maar dat vind ik toch te duur en ik vind dat €700 maximum moet zijn. Als het nog goedkoper kan dan dat dan graag want ik wil het zo goedkoop mogelijk.
Ik heb tot nu toe alleen alternate gebruikt om het samen te stellen dus misschien zijn er nog goedkopere opties.

Heb je nog randapparatuur nodig? (Denk aan beelscherm, muis, toetsenbord, speakers)

Ik heb geen randapparatuur nodig nee ;)

Heb je al Windows 7, of kan je er aan komen?

Ik heb windows 7 al. Zowel 32 bits als 64 bits.
Moet het systeem in elkaar gezet worden door de fabriek, of kan je dit zelf?

Als het een groot verschil uitmaakt (qua geld) dan zet ik het zelf wel in elkaar, met hulp maar als het niet zo'n groot verschil is dan laat ik het wel doen.
Heb je nog speciale eisen?

1 jaar garantie zou wel mooi meegenomen zijn :P

Laatst bewerkt door een moderator:
Zetten ze bij azerty.nl de pc in elkaar of sturen ze de onderdelen naar je op en moet je het zelf doen?

- Azerty Montage volledig systeem 1 jaar garantie artnr. 7517 : stukprijs a € 59,00

in mijn samenstelling is het incl. in elkaar zetten...

Okee bedankt.
Het lijkt mij een goed pc en voldoende om te gamen.

Zou dit pc het lang volhouden of moet ik over 2/3 jaar weer aan een nieuwe denken of uitbreiding?

ik denk dat dat wel zo'n beetje het max is , 3-4 jaar ???

Okee bedankt.
Ik heb trouwens een andere voeding gekozen.
Namelijk: Pure Power L7 530 W
heeft iets meer geleverde energie dan de andere of maakt het niet zoveel uit?

Okee. Ja dat bedoel ik want voor als ik later ander videokaart neem.
Nogmaals bedankt ;)

Ik heb trouwens een paar reviews gelezen over de radeon hd 6850 en twijfel tussen de ASUS versie en en XFX. Welke is beter om te kiezen?

Uiteindelijk heb ik er dit van gemaakt (max. budget €700,-)

Lijkt mee een aardige pc die niet te duur is toch?
Nog bedankt voor alle hulp.

van de prijs van de XFX RADEON HD 6850 kon je bijna een betere HD 6870 halen,
maar ja...

Ik raad dat moederbord je af. Ik zou voor dit pc-tje gaan. Hij heeft erg veel upgrademogelijkheden. Je kan er zonder problemen een 2e 6850 erbij doen en die in Crossfirex draaien. Een prima cpu-koeler waar je mee kan overklokken en een krachtige voeding die erg goed uit testen komt.

Zowiezo zal ik voor de Club3D versie gaan, deze is alleen via azerty zo goedkoop, via andere sites is hij gemiddeld 185 euro.
Deze is dus niet slechter, of iets dergelijks, dan de andere videokaarten.

Je kan ook voor een Intel i5 760 systeem gaan, ik heb hier wel de 2e videokaart optie voor moeten laten vervallen,
en ook heb ik de fan eruit gedaan, omdat 1 ook wel goed is.

Ook kan je voor een HD6870 systeem gaan, deze heeft dus een nog betere videokaart, de HD6850 is alleen ook heel erg goed.

En als je de systeemassemblage laat vallen, en hem zelf in elkaar zet, (wat niet zo heel erg lastig is hoor) kan je het zelfs combineren!
Een i5 760 met een HD6870 systeem! Dit is veel beter dan het eerder voorgestelde systeem,
maar met dat systeem kan je ook heel erg goed gamen hoor!

Kijk maar naar de i5 760 benchmarks (scroll even naar beneden, en klik op het +je van Windows 7, en kijk vooral naar de games), en naar de HD6870 benchmarks.
(Je kan ook meer benchmarks bekijken als je op volgende en vorige drukt!)

Als je nog vragen of suggesties hebt, stel ze gerust! :thumb:

Laatst bewerkt:
Bedankt voor de reacties!

Marcell96, volgens jou heb ik dus geen processorkoeler nodig?
Als dat zo is zou ik die weg kunnen strepen en een radeon hd 6870 kunnen kiezen in plaats van de 6850.

Er zit standaard een processorkoeler bij, dus die heb je zowiezo niet nodig, als je neit gaat overklokken. Een extra fan is ook niet perse nodig, omdat er al 1 in zit. Dit kan je er wel bij doen, kost maar 7 euro meer. :thumb:

PS: Kijk m'n vorige post even voor meer opties :)

Er zit standaard een processorkoeler bij, dus die heb je zowiezo niet nodig, als je neit gaat overklokken. Een extra fan is ook niet perse nodig, omdat er al 1 in zit. Dit kan je er wel bij doen, kost maar 7 euro meer. :thumb:

PS: Kijk m'n vorige post even voor meer opties :)

heb ik gedaan ;) hartstikke bedankt voor de informatie!
Ik heb me ook bedacht en ga voor de radeon hd 6870, vooral nu ik weet dat ik geen koeler nodig heb want ik ga toch niet overklokken.

Nogmaals bedankt!

Alsjeblieft! Je zou er waarschijnlijk heel veel plezier van hebben! Het is echt een hele goede computer!

Prima systeempje :thumb: . Veel plezier ermee :) . Wil je nog even laten horen of die bevalt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan