Ja sorry ik heb het inderdaad erg ingewikkeld gemaakt. Dat komt omdat ik nieuwe topic wou starten maar dat lukte dus niet. Nogmaals sorry daarvoor.
Ik dacht eerst inderdaad aan €1000 maar dat vind ik toch te duur en ik vind dat €700 maximum moet zijn. Als het nog goedkoper kan dan dat dan graag want ik wil het zo goedkoop mogelijk.
Ik heb tot nu toe alleen alternate gebruikt om het samen te stellen dus misschien zijn er nog goedkopere opties.
Heb je nog randapparatuur nodig? (Denk aan beelscherm, muis, toetsenbord, speakers)
Ik heb geen randapparatuur nodig nee
Heb je al Windows 7, of kan je er aan komen?
Ik heb windows 7 al. Zowel 32 bits als 64 bits.
Moet het systeem in elkaar gezet worden door de fabriek, of kan je dit zelf?
Als het een groot verschil uitmaakt (qua geld) dan zet ik het zelf wel in elkaar, met hulp maar als het niet zo'n groot verschil is dan laat ik het wel doen.
Heb je nog speciale eisen?
1 jaar garantie zou wel mooi meegenomen zijn
Ik dacht eerst inderdaad aan €1000 maar dat vind ik toch te duur en ik vind dat €700 maximum moet zijn. Als het nog goedkoper kan dan dat dan graag want ik wil het zo goedkoop mogelijk.
Ik heb tot nu toe alleen alternate gebruikt om het samen te stellen dus misschien zijn er nog goedkopere opties.
Heb je nog randapparatuur nodig? (Denk aan beelscherm, muis, toetsenbord, speakers)
Ik heb geen randapparatuur nodig nee

Heb je al Windows 7, of kan je er aan komen?
Ik heb windows 7 al. Zowel 32 bits als 64 bits.
Moet het systeem in elkaar gezet worden door de fabriek, of kan je dit zelf?
Als het een groot verschil uitmaakt (qua geld) dan zet ik het zelf wel in elkaar, met hulp maar als het niet zo'n groot verschil is dan laat ik het wel doen.
Heb je nog speciale eisen?
1 jaar garantie zou wel mooi meegenomen zijn

Laatst bewerkt door een moderator: