Een goede Trojan Remover ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patty1

Gebruiker
Lid geworden
16 mei 2005
Hallo,

Ik ben nieuw hier dus neem het me niet kwalijk als dit al eens is besproken:( , maar ik heb een probleem...

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe pc, met Windows XP.
Nu zat daar Norton 2002 op, maar die moest eraf ivm chello internet..(kreeg internet niet aan de praat mèt Norton)
Daarna geprobeer het er weer op te krijgen maar of het lukt niet compleet, of het doet mijn pc geen goed.

Nu heb ik dus problemen met virussen, en ook Trojans ...
Ik heb net een scan gedaan met Bitdefender, en ja hoor, tig Trojans.....:(

Nu heb ik gezocht naar progamma;s die die krengen kunnen verwijderen (zonder dat ik alles van mijn pc kwijt ben of schade ondervindt), maar zie door de bomen het bos niet meer!

Ik heb al Trojan Remover gehad, maar dat liep niet lekker!

Heeft iemand goede tips???
Ik wil weer een goed werkende pc, zonder trojans en andere virussen..:evil: :evil: en het liefst zo snel mogelijk.

Dus ben ook op zoek naar een Goed, Veilig, en makklijk in gebruik Anti-Virus progamma, die zowel opspoort & verwijderd

dus..... HELP ?????????

een proggie met spyware lijkt me handig k heb veel gehoord dat die goed werkt

HUH?

Snap 'm niet helemaal....

Lees net goede dingen over Trojan Hunter... Iemand hier ervaring mee?

nee idd haha dan krijg je juist meer spywere haha;) :p

maar laten we nu weer even over het probleem gaan praten :rolleyes: :cool:

kwinta bedoelt het goed denkt ik :)

Installeer een virusscanner.
Avast is gratis.
Installeer en firewall.
Zonealarm is gratis.

Scan regelmatig met bijvoorbeeld Hitman pro, Spybot search & destroy of Ad-aware.
Allemaal gratis en je houd de trojanen buiten de deur. :)

die A2 Squared zegt dit:

3. Clean - Get rid of them

When the scan has finished you select the malware items to delete. a² uses our Intelligent Cleaning Engine -malware programs are removed completely without affecting system stability. Even start up and other related entries in the system registry are fixed.

Heeft dit idd geen nadelige gevolgen voor instellingen op mijn pc zoals het nun is? en behoud ik mijn downloads enzo wel???

Ik wil alleen van die troep af, maar niet mijn hele pc schoon... wil niet weer van voor af aan hoeven te beginnen...
Do i make any sence:confused:

Ja, slechte programma's worden eraf geschopt + hun registeringangen, zodat je geen foutmeldingen krijgt...:)

Voor de rest ben je niets kwijt...:)

PS: pas wel op als je P2P-programma's verwijderd die eventueel spyware bevatten, zoals Bearshare (niet de PRO en niet de LITE, of kazaa). Nog niet afgemaakte downloads worden mee verwijderd.

James:)

Ik ben zo bang dat ik toch van alles kwijt ben of dat mijn pc er slechter van af komt...

Ben niet zo goed in dit soort dingen hoor...:(

Maar jij zegt dus dat alles in orde blijft, en ik alleen bijvoorbeeld in Limewire nog niet (geheel) gedownloade muziek kwijt ben??

Ik hoef dus niet bang te zijn dat ik wat ik wel al compleet gedownload heb kwijt ben?.. en zo en zo wat er nu op mijn pc staat (mediaplayer,quicktime, etc...) kwijt ben, evenals mijn internet favourieten..?

'k zal wel overkomen als een zeur, maar ben echt bang dat ik iets verkeerd doe.... en dan ben ik verder van huis...:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan