Hallo,
Ik ben nieuw hier dus neem het me niet kwalijk als dit al eens is besproken
, maar ik heb een probleem...
Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe pc, met Windows XP.
Nu zat daar Norton 2002 op, maar die moest eraf ivm chello internet..(kreeg internet niet aan de praat mèt Norton)
Daarna geprobeer het er weer op te krijgen maar of het lukt niet compleet, of het doet mijn pc geen goed.
Nu heb ik dus problemen met virussen, en ook Trojans ...
Ik heb net een scan gedaan met Bitdefender, en ja hoor, tig Trojans.....
Nu heb ik gezocht naar progamma;s die die krengen kunnen verwijderen (zonder dat ik alles van mijn pc kwijt ben of schade ondervindt), maar zie door de bomen het bos niet meer!
Ik heb al Trojan Remover gehad, maar dat liep niet lekker!
Heeft iemand goede tips???
Ik wil weer een goed werkende pc, zonder trojans en andere virussen..:evil: :evil: en het liefst zo snel mogelijk.
Dus ben ook op zoek naar een Goed, Veilig, en makklijk in gebruik Anti-Virus progamma, die zowel opspoort & verwijderd
dus..... HELP ?????????
Ik ben nieuw hier dus neem het me niet kwalijk als dit al eens is besproken

Ik heb sinds 2 maanden een nieuwe pc, met Windows XP.
Nu zat daar Norton 2002 op, maar die moest eraf ivm chello internet..(kreeg internet niet aan de praat mèt Norton)
Daarna geprobeer het er weer op te krijgen maar of het lukt niet compleet, of het doet mijn pc geen goed.
Nu heb ik dus problemen met virussen, en ook Trojans ...
Ik heb net een scan gedaan met Bitdefender, en ja hoor, tig Trojans.....

Nu heb ik gezocht naar progamma;s die die krengen kunnen verwijderen (zonder dat ik alles van mijn pc kwijt ben of schade ondervindt), maar zie door de bomen het bos niet meer!
Ik heb al Trojan Remover gehad, maar dat liep niet lekker!
Heeft iemand goede tips???
Ik wil weer een goed werkende pc, zonder trojans en andere virussen..:evil: :evil: en het liefst zo snel mogelijk.
Dus ben ook op zoek naar een Goed, Veilig, en makklijk in gebruik Anti-Virus progamma, die zowel opspoort & verwijderd
dus..... HELP ?????????