I aM jEroEn
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 dec 2003
Ik heb hier echt een virus,waar tegen ik alles geprobeerd heb,NOD32,AVG,hitman pro,mcaffee,zone alarm,adaware en nog veel meer,maar ze vinden het allemaal niet. Het virus zit namelijk in svchost.exe en explorer,deze verbruiken namelijk allebij rond de 60mb geheugen,veels te veel. Als je explorer afsluit en weer aanzet,crasht deze meestal,als je svchost afsluit crasht het meestal ook meteen. Het internet kan ook vaak uitvallen,en dan kan je de verbinding meestal niet beindigen, en als dat wel lukt en je doet hem weer aan,heb je connectie maar niets werkt o.a. msn, iexplorer online games, en dan moet je explorer opnieuw starten(als het niet crashed) om weer internet te krijgen. Ook als je iets installeerd,crasht het meestal,en restart de computer, ook als je iets op internet opent en dan klikt op uit voeren als het gedownload is. En vooraal bij msn als iemand want zegt loopt de boel ook vaak vast,dan staat het nog oranje beneden van dat er iemand praat,maar dan kan ik er niet op klikken,kan soms wel 1 tot 3 minuten duren totdat hij niet meer vastgelopen is, dit gebeurd met heel veel programma's. Google vind helaas niks over dit probleem, dus ik zit ff in een gat, en sinds ik mijn windows cd kwijt ben ( erg slim, sinds het een medion is heb ik een speciale cd nodig) ben ik dus radeloos.
Laatst bewerkt: