Een gratis web hosting site zonder gezeik

Status
Niet open voor verdere reacties.

msyuser

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2014
Ik zoek een gratis hosting site waarmee ik mijn website online kan testen met ondersteuning voor HTML, CSS & JS.

ben benieuwd ;)

Heb je zelf al gezocht?
Waar kwam je op uit? Er zijn er namelijk genoeg!

Als het alleen om testen gaat
kun je net zo goed even XAMPP installeren op je computer.

(of winamp zoals hierboven gesuggereerd)

Hostinger is aan te raden, toen ik nog geen betaalde hosting had gebruikte ik deze. Deze host heb ik ook jaren gebruikt en is erg snel:
www.bplaced.net

Laatst bewerkt:
Ook om alleen even te testen en zelf geen XAMPP oid te hoeven installeren?
Dank voor de bplaced tip, kende ik nog niet...
Daar moet je dan wel zelf Joomla oid installeren, anderen hebben daar vaak een optie voor en na 1 vinkje wordt het automatisch geinstalleerd.. en das wel handig als je even wat wilt testen....

Nee ik kijk of ik het uit op internet kan testen voor later zodat het zichtbaar is en zo? maar iid ik gebruik nu xampp...
alleen ik moet noch vee doen aan mijn site moet veel gebeuren al ben ik maar een beginner :( hoop dat iemand me helpt via PM of zo :(

Ik raad ook Hostinger aan! Erg goede website met vele gratis mogelijkheden!

Beste mysuser. Ik kan het volgende aanbieden. 1GB opslagruimte en 10GB dataverkeer. Geen advertenties en mogelijkheid om gebruik te maken van DNS geregistreerd op onze nameservers. Dit is geheel gratis. Ik host graag website voor mensen omdat ik het onderhoud van webservers leuk vindt om te doen. En meer ervaring op te bouwen. Het is mijn hobby. Ik maak ook gebruik dan directadmin voor vragen of registratie graag even een privé berichtje sturen.

Met vriendelijke groet, R de Vos.
devoshosting.nl (Momenteel in onderhoud)

En wat voor uptime en snelheiden zijn er bij jouw te halen?
Kan er ook gebruik worden gemaakt van mailen?

Gewoon Wordpress. Zelf oo je pc een servertje maken en daar Wordpress op installeren. Dat is gratis en zonder gezeik.

Laatst bewerkt:
We moeten idd ivm onderhoud nog wel even geduld hebben.... ;)
Welcome to the home of devoshosting.nl
To change this page, upload your website into the public_html directory
Date Created: Tue Sep 2 19:50:30 2014

Hostinger is niet aan te raden, toen ik nog geen betaalde hosting had werd mijn site zomaar offline gehaald omdat ik zogenaamd teveel bandbreedte of cpu had verbruikt. Deze host heb ik jaren gebruikt en is erg snel:
www.bplaced.net
De site is uitstekend! Maar ik word elke keer geblacklist .... stuur je een mail... en dan werkt het weer... maar in no time weer fout... Einde bplaced hoe goed ze ook zijn.

Heb nu al een tijd een site via http://www.hostinger.nl/
Werkt prima, heb Wordpress erop gezet. kun je zelf doen of via de autoinstaller van het controlpanel van hostinger na inloggen op je account.

Laatst bewerkt:
Als je goed kijkt is het een gratis hosting maar dan voor Wordpress.
Je kan thema's installeren etc. alleen geen eigen plugins installeren. Dat kan alleen als je bij een betaalde hosting zit.

Bekijk het eens, dan weet je zelf hoe of wat. https://nl.wordpress.com/
Onderop vind je meer info en uitleg in het Nederlands.

Maar je hebt wel gelijk.....dit is wordpress only. (ik ben erg fan van WP)

Dan is http://www.hostinger.nl/ een beter initiatief.

Succes en laat eens weten welke je uitgekozen hebt. Ben benieuwd hiernaar!

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan