Een Groot Probleem Xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamers-inside

Gebruiker
Lid geworden
6 aug 2006
Berichten
386
ik was bezig op mijn laptop dus ik sluit hem netjes af moes naar de orthodontist ofzo
toen ik terug kwam start ik pc op word er eerst gekeken naar boot cd's ( doet ie normaal ook ) ff wachten dan komt het inlog scherm
en dan log ik me in dan komt er alleen een achtergrond van me te staan en verder helemaal niks net of alles verwijderd is of alles loopt vast

in veilige modus aanmelden heeft ook geen zin en aanmelden met administrator help ook niks
kheb geen instalatie cd's want ik heb een progkje op me windows en via dat kun je windows op nieuw herinstaleren
laatste en juiste bekenste configuratie werkt ook niet zie alleen rechts boven in een knipperd balkje

wie weet wat ik moet doen

wat andere vragen

maar dan nu als ik nou een me windows op nieuw instaleer dan is er natuurlijk helemaal geen ene driver geinstaleert maar kan ik al die drivers terug vinden op het internet
 
Laatst bewerkt:
Vertel het eens opnieuw met , en.!:eek:
 
ik was bezig op mijn laptop dus ik sluit hem netjes af moes naar de orthodontist ofzo
toen ik terug kwam start ik pc op word er eerst gekeken naar boot cd's ( doet ie normaal ook ) ff wachten dan komt het inlog scherm
en dan log ik me in dan komt er alleen een achtergrond van me te staan en verder helemaal niks net of alles verwijderd is of alles loopt vast

in veilige modus aanmelden heeft ook geen zin en aanmelden met administrator help ook niks
kheb geen instalatie cd's want ik heb een progkje op me windows en via dat kun je windows op nieuw herinstaleren
laatste en juiste bekenste configuratie werkt ook niet zie alleen rechts boven in een knipperd balkje

wie weet wat ik moet doen

wat andere vragen

maar dan nu als ik nou een me windows op nieuw instaleer dan is er natuurlijk helemaal geen ene driver geinstaleert maar kan ik al die drivers terug vinden op het internet
 
Als je bij het opstarten alleen je bureaubladachtergrond ziet, probeer dan eens:

Druk op Ctrl + Alt + Del en ga in Taakbeheer linksboven naar Bestand --> Nieuwe taak --> typ in explorer.exe en klik op OK.

Misschien zie je nu wel de rest.
 
oke dan iedereen, ( met iedereen bedoel ik * wvdwe * ) iedereen bedankt voor julie hulp ( jou hulp )

heb het opgelost die explorer.exe ofzo dag ik die werkt niet dus heb ik maar op bladeren gedrukt systeem herstel opgezocht en systeem herstelt naar gisteren en alles doet het weer

bedankt voor de Tip ( ctrl alt delete ):thumb: :thumb: :thumb:

want er stond nog een werktstuk op die ik nog moes uitprinten en anders was ik dood geweest want het was er 1 van 35 bladzijde en hij stond alleen op mijn pc en moet hem donderdag inleveren

normaals :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: :thumb: bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan