Een HTLM voor FTP

Status
Niet open voor verdere reacties.

betx2y

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Goede morgen,

Ik heb apsolut geen verstand van HTML. Maar ik heb toch iets nodig. Wij hebben op ons werk een FTP server waar we bestanden op en af kunnen halen. Wat ik graag zou willen is een HTML van onze FTP server zo dat er dus buitenstaand met een wachtwoord en gebruikersnaam in kunnen loggen op ons server en dat hun daar bestanden kunnen neerzetten .

Ik hoop dat iemand mijn hierbij kan helpen .

Wat ik ook nodig heb is een rekenenmachine die de vierkantenen meter naar boven afrond.
Een html code

Dus bv 2.1 m2 word dan 3
3.1 word dus 4 .

Super bedankt alvast voor de mensen die mijn willen helpen :D

Groetjes Betty:d:d

Laatst bewerkt:
Voor die rekenmachine kan je excel gebruiken: afronden.naarboven of zo iets (ik heb een engelse versie: roundup)

Het trouwens handiger om dit soort vragen te splitsen, het zijn twee compleet verschillende onderwerpen.

Ron

thx

dankje wel :P

Heb voor de rekenen machine trouwens ook een html nodig maar ben net nieuw hier dus zal ffe kijken waar ik dat kan plaatsen

Laatst bewerkt:
Als je geen verstand hebt van HTML of PHP wordt het denk ik moeilijk. Er zijn wel diverse open source file manager initiatieven:

FMPHP - PHP File manager PHP.
Power File Manage - http://www.rebelinblue.com/fileman.html

Zoek anders eens op google op php file mananger of open source file manager script. Dan kom je vast wel wat tegen

..

ik kom er niet echt uit !

Wat ik wil is als klanten op mijn site komen ! Dat ze ergens hun bestand kunnen zetten ( wij hebben een eigen FTP server een losse computer met harde****** )

Ik zou graag een html willen zo dat mensen kunnen inloggen bij ons en dan de bestanden er op kunnen zetten .

Ik weet dat je met bepaalde programmes in kunt loggen bij onze ftp . Maar weinig mensen hebben dit soort programmas op hun pc staan .

Dus kan iemand mijn meer toelichting geven over dit ? Ik ben een site aan het maken wie mijn webwinkel 5 pro+ maar daar zit geen optie op voor zulke dingen

Gebruikerssystemen, laat staan met het uploaden van files, zijn erg ingewikkelde systemen. Het koste mij zeer lang om er 1 te maken. Als je denkt, dat dit met html kan sla je de plank flink mis. Laat staan als je wilt dat wij er 1 voor je maken...
Als je hem zelf wilt maken, zou ik naar w3school.com gaan en daar de sql/mysql/css/php/html tutorial volgen. Anders zul je moeten googlen, maar dat is zoeken naar een speld in een hooiberg.

Je kunt toch gewoon IExplorer gebruiken door ipv HTTP FTP te gebruiken?

Ja, dat zou kunnen, maar ik begrijp uit zijn vraag dat hij wil dat men zonder FTP client in moet kunnen loggen op zijn FTP server en daar dan bestanden op moet kunnen zetten.

Nu, dat kun je toch gewoon met IExplorer of Windows explorer?

Dat is ook precies wat ik wil in mijn vraag : Verschil in poort nummers

Als het niet zo is, wat is dan de fout in mijn denkwijze?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan