Een image aanmaken met Nero 6, hoe?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crazyheels

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
27 mei 2002
Uiteindelijk is het me dus niet gelukt om W98SE te installeren, teveel fouten, met een lucky shot is het me wel gelukt om een XP home te installeren, dat loopt ook als een trein.

Nu heb ik dus die nieuwe harddisk en gepartitioneerd in een C schijf, een D schijf en een E schijf.

Nou heb ik ook Nero 6 op de computer staan en nu wil ik mijn besturingssysteem inclusief programmaas en instellingen "imaggen" en op de D schijf zetten.

Als ik het goed begrepen heb kan dat ook met Nero 6 maar ik kom er niet uit hoe precies!

Kan iemand mij dat in houtjes touwtjes taal uitleggen?

Bijvoorbaat dank,

Jean

Dat moet je doen met "ghost" bijvoorbeeld

Met Nero kan je alleen een image branden....

nero is geen programma om een backup op je D schijf te gaan zetten.
Ga eens op zoek naar bv norton ghost daar kun je perfect een image mee maken compleet met alle instellingen zoals ze nu zijn.

Oooo, dat wist ik niet, maar als ik het goed begrijp kan ik dus wel mijn C schijf met alles, op een schijf zetten en die dan gebruiken als backup? Dus als er iets gebeurd met mijn C schijf kan ik de CD rom erop zetten met de backup van de instellingen????

Geplaatst door crazyheels
Oooo, dat wist ik niet, maar als ik het goed begrijp kan ik dus wel mijn C schijf met alles, op een schijf zetten en die dan gebruiken als backup? Dus als er iets gebeurd met mijn C schijf kan ik de CD rom erop zetten met de backup van de instellingen????

nee je kunt niet zomaar alles van C op een cd branden en die dan gebruiken als backup dat gaat nooit werken.

de enige juiste manier is goeie backup software gebruiken zoals Ghost of drive image waarbij mijn persoonlijke voorkeur Ghost heeft.

Mmmm, dat kost dus geld....want die kunt je niet vrij gebruiken. Maar ik begrijp je dus wel.....dank je.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan