• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

een invoer scherm maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik neem aan dat je reageert op mijn reactie in #7 dan zat ik er toch niet zo heel ver naast? Afhankelijk van de manier waarop een vraag gesteld is wil ik ook wel eens iets maken voor een TS maar bij een totale desinteresse wordt het toch maak voor mij? Er niet op reageren was natuurlijk ook een optie:d

Het was inderdaad een reactie op #7.

1. Het is Helpmij.nl, maar ik zie geen hulp van jouw kant (je kan iemand ook op weg helpen).
2. Ik zie nergens desinteresse van Ts.
3. Niet reageren is inderdaad beter.
4. Mensen in hun waarde laten (algemene voorwaarde).
5. VenA staat voor Vraag&.......?

Ps. Volgens mij zit jij ook maar in één MS programma te helpen, dus neem ik maar aan dat je van de andere programma's ook geen ballen begrijpt.
Ik hoef hier ook geen moderator uit te hangen (mag trouwens niet), maar het stoort me enorm om zulke berichten te lezen.

Respect voor @gast0660 dat het een voorzetje wil geven.

Laatst bewerkt:
@HSV

ad 1. je ziet de link naar excelles over het hoofd

ad 2.
Ik denk dat V&A, Dotchie & ik blijkbaar meer zien/horen (c'est le ton qui fait la musique) dan jij.

ad 4.
Mensen (forum)mores leren hoort ook bij 'help'mij. Daar hebben ze de rest van hun leven profijt van.
Respect voor vrijwillige helpers incluis.

ad 5.
Vastberaden en Adrem ( V & A)
Voortvarend en Alert ?

Laatst bewerkt:
@snb,

Allemaal waarheden wat je schrijft?

Volgens mij heb jij ook al eens een waarschuwing gehad met je gedrag.
Met de methode in opmerking 4 jaag je vragenstellers weg, dat kan nooit de bedoeling zijn van een forum.

Ik had de laatste opengelaten, maar daar geef je in mijn optiek ook al geen goede invulling aan.

Ps: Misschien moet ik het aanbod toch maar eens weer overwegen om moderator te worden (kan ik je uitleg geven wat er allemaal wordt toegestaan).

Ps: Misschien moet ik het aanbod toch maar eens weer overwegen om moderator te worden (kan ik je uitleg geven wat er allemaal wordt toegestaan).

Lijkt mij een goed plan. Kan je gelijk een 'kibbel draadje' aanmaken/aanvragen waar dit soort discussies naar verplaatst kunnen worden:d

Ps. Volgens mij zit jij ook maar in één MS programma te helpen, dus neem ik maar aan dat je van de andere programma's ook geen ballen begrijpt.
Dat is een verkeerde aanname en als het zo zou zijn dan zou ik niet schrijven dat ik er geen bal van begrijp (wat in mijn optiek duidt op desinteresse) maar een vraag stellen als: "na wat speuren op internet heb ik ontdekt dat het ook mogelijk is om dmv VBA mijn bedrijfsprocessen wat eenvoudiger te maken. Dit heb ik al gevonden alleen lukt het mij niet etc."

Door een mening te geven
Je bent op helpmij.nl hier en niet op maakvoormij.nl
en wat suggesties te geven jaag ik toch niemand weg? En hier staan toch een aantal opties om de TS verder te helpen.
Dan moet je er even wat aan doen zodat je er wel wat mee kan. Ook de zoekfunctie geeft je voldoende mogelijkheden om er toch iets van te begrijpen. Als je dan ergens tegenaan loopt wordt je ongetwijfeld verder geholpen.
Anders krijg je in de loop van de week een Form van @gast0660, waar je niets van begrijpt en bij elke aanpassing weer een 'ik snap er de ballen' van reactie moet plaatsen.

De A staat voor: Altijd even goede vrienden:love::d

@VenA,

#7 en 8 niet in verband brengen met opmerking 4 van @snb na reactie daarop.
Heb ik daar ook niet geschreven.

Succes met het oplossen van de vraag.

het is een beetje jammer dat er nou zou gepraat moet worden
gast0660 heeft mijn enorm geholpen met daarvoor dank dat hij zelfs een document heeft gemaakt ben ik enorm blij mee en geholpen en kan ik nu verder

mvg wouter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan