een kopie van een formulier naar een ander

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pilchaar

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2006
hallo, ik heb een probleem. Ik heb een formulier aangemaakt met natuurlijk databanken. Maar ik heb zo'n formulier 2 keer. Het een is een beperkte groep en de andere is iedereen.

Ik kan mijn lijstbox wel vullen en als ik de rest wil copy en past wil doen dan krijg ik het volgende

Dit op de volgende zin :

"TvergaderingaanwezigenTableAdapter.Update(Me.Databank_voor_eindwerkDataSet.Tvergaderingaanwezigen)"

Error 2 Overload resolution failed because no accessible 'Update' can be called with these arguments:
'Public Overridable Overloads Function Update(dataRows() As System.Data.DataRow) As Integer': Value of type 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet.TvergaderingaanwezigenDataTable' cannot be converted to '1-dimensional array of System.Data.DataRow'.
'Public Overridable Overloads Function Update(dataRow As System.Data.DataRow) As Integer': Value of type 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet.TvergaderingaanwezigenDataTable' cannot be converted to 'System.Data.DataRow'.
'Public Overridable Overloads Function Update(dataSet As databank_voor_eindwerkDataSet2) As Integer': Value of type 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet.TvergaderingaanwezigenDataTable' cannot be converted to 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet2'.
'Public Overridable Overloads Function Update(dataTable As databank_voor_eindwerkDataSet2.TvergaderingaanwezigenDataTable) As Integer': Value of type 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet.TvergaderingaanwezigenDataTable' cannot be converted to 'eindwerk.databank_voor_eindwerkDataSet2.TvergaderingaanwezigenDataTable'. F:\eindwerk officiel\Form11.vb 447 13 eindwerk

Kan iemand mij zeggen wat het probleem is.
En liefst zo snel mogelijk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan