Een laatste reden om geen microsoft producten te gebruiken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Leg uit? Ik snap er niets van, zie dan ook geen afbeelding :confused:

Ik heb hier ook mijn bedenkingen bij.
1. Volgesmij is dit een grap-plaatje.
2. Waarom staat het op een PHP pagina en is het niet gewoon een image gehost bij bijv. Imageshack?
3. De naam in het adres ''hackbot'' trekt natuurlijk ook niet erg aan. Mensnen zouden gaan denken dat je gehackt wordt als je die pagina bekijkt.

Kortom, ik vindt het maar vaag.

nowindows8ff.jpg

misschien hier wel?

dat is dus een recent MS security programma, en wat blijkt? het herkent windows niet eens..

@Joren : het is een echte pic, door men vriend genomen.
dat het een php pagina is, komt doordat ik het op men host heb gezet (hackbot.orgfree.com) en daar ben ik een admin. En die hebben hotlink protection, maar zoals je kunt zien heb ik ze nu op imageshack gezet. (waarvan de naam trouwens niet veel aantrekkelijker is en je normaal ook naar een php pagina wordt gestuurd. Daar gaan je argumenten...)
en nog een laatste punt, het is perfect mogelijk om een php-script te laten parsen terwijl de file een .jpg extensie heeft...

Laatst bewerkt:
En deze scan is op jou pc gedaan en jou windows is orgineel en geactiveerd cq up2date? Dan is het wel heel erg vaag en roept bij mij weer al die beelden op van het falende M$ zoals de aankondiging van xp door bill gates waarbij hij zou laten zien dat windows printers automatisch zou herkennen. Het enige wat het publiek te horen kreeg was een foutmelding :)

neen, deze scan is niet op mijn pc gedaan, met als enige reden dat ik geen windows heb op deze pc.. enkel op die van men zus staat nog windows.. de rest zijn macintosh en linux distro's.
en blijkbaar is helpmij.nl er zelf ook van overtuigd dat linux stabieler is.. (<-- deze site wordt gehost op een fedora server..)

Laatst bewerkt:
Volgens mij is dit weer een van de vele Microsoft-Bash berichten die op internet te vinden zijn, en zie ik het nut van dit topic ook helemaal niet in.

Geplaatst door ilias
neen, deze scan is niet op mijn pc gedaan, met als enige reden dat ik geen windows heb op deze pc.. enkel op die van men zus staat nog windows.. de rest zijn macintosh en linux distro's.
en blijkbaar is helpmij.nl er zelf ook van overtuigd dat linux stabieler is.. (<-- deze site wordt gehost op een fedora server..)
De stabiliteit van een besturingssysteem heeft natuurlijk wel wat te maken met de bouw van het systeem, maar ligt veelal ook bij de gebruiker zelf. Overigens, wat is 'stabiel'. De meeste webservers draaien onder Linux omdat Linux in staat is kernel-updates uit te voeren zonder dat het een reboot nodig heeft.

Wijnands

MBSA

Geplaatst door ilias
bekijk de afbeelding (hotlink protection)
voor de mensen die het nog nodig hebben: een laatste reden om windows in de vuilbak te gooien.
Zoals hier te zien is http://www.microsoft.com/technet/security/tools/mbsahome.mspx stelt Microsoft dit hulpmiddel ter beschikking aan kleine en middelgrote bedrijven. De door jouw gesignaleerde "misser" is grappig, maar niet meer dan dat. Je vertelt er niet bij dat MBSA zeer grondig en gedetailleerd veiligheidsrisico's rapporteert én de oplossingen daarvoor aanreikt. Voor de kleine ondernemer die zelf geen tijd heeft voor zulke analyses een uitkomst.

ik gebruik het gewoon in een thuisnetwerkje (2)
en werkt prima en geeft ook goede os aan,weet niet wat die "misser"bij jou veroorzaakt heeft

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan