Een laptop voor dagelijks gebruik kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.
... als je COD 4 enzo wilt doen moet je geen laptop kopen man, zonde van je geld.

Laptop: als je veel verplaats en NIET zware/nieuwe games
Computer: Niet veel verplaats en WEL zware/nieuwe games

ik heb ook een laptop, ik heb het na een jaartje alweer gezien... ga nu een computer kopen voor dezelfde prijs heb je wat veeeeel beters.

... als je COD 4 enzo wilt doen moet je geen laptop kopen man, zonde van je geld.

Laptop: als je veel verplaats en NIET zware/nieuwe games
Computer: Niet veel verplaats en WEL zware/nieuwe games

ik heb ook een laptop, ik heb het na een jaartje alweer gezien... ga nu een computer kopen voor dezelfde prijs heb je wat veeeeel beters.

COD 4 is op een laptop met een intel core 2 duo en 8600 te spelen.
kijk naar deze:

acer (in het budget van TS)
ervaringen met de acer
testrapport van de acer

msi (wel niet in TS zijn budget)

Laatst bewerkt:
Als het te duur begint te worden hoeft het niet, en ik denk toch dat ik voor deze ga, tenzij er in de winkel nog iets anders staat/ wordt aanbevolen.

Ooh, en ook geen Aspire, want die hebben een wit toetsenbord en die verkleurd snel naar geel.
Tenminste, iemand die dat kan ontkrachten? Vandaar ook mijn keuze om geen Aspire te nemen.

word er bij jullie gerookt? zo niet zeker niet...
maar zoals je kunt lezen, ze zijn ook al een beetje beige maar niet lelijk!!

Wordt hier niet gerookt, en zelf begin ik er ook niet aan.
Maar is dat dan anders dan met een PS/2 Toetsenbord? Want die hebben wij (wit), wordt niet gerookt en toch snel geel aan het worden.

Dus het verkleurt niet zo veel als ene normaal toetsenbord dus, aha, oké.

X2 lol Nee laten we effe gaan optellen van dual core naar single core... Noob? :P (no offense maar das onzin)

Ik wil alleen op een simpele manier laten zien dat de

intel celeron d 356 prosesor 3.33 GHz, zeker niet beter is dan een van de beste (er zijn maar twee betere dual core proccesor's voor laptops) (en twee betere Quad core maar die koste 800 euro of meer) proccesors voor laptops op dit moment de Intel Core 2 Duo T9500 (2,6GHz, 800MHz FSB, 6Mb cache)

Nou de manier waarom je het deed was anders een beetje verwarrend... maarja boeie

Het benutten van het intern geheugen

Beste forum-leden,

M.b.t. het kopen van een laptop de volgende vraag:

Steeds vaker kom ik mensen tegen (op internet), die schrijven dat 3 GB internt geheugen overbodig is omdat het toch nooit volledig benut wordt. Maar gebruikt een programma (bijvoorbeeld Mozilla Firefox) dan niet gewoon het beschikbare geheugen, of slechts het geheugen dat het nodig heeft? Nou las ik al iets over SuperFetch, maar weet niet zeker of dat wat is.

Dit heeft me een lange tijd beziggehouden en aangezien ik er niet uitkwam dacht ik, misschien dat hier mensen het antwoord weten.

RHPJS

als het geheugen nodig is, word het zeker gebruikt.
1gb voor vista te laten draaien 2gb voor andere programma's

Maar voor mijn bezigheden, hebben die andere programma's (Vista niet) dan 1GB of 2GB nodig?
Dat wil ik toch eerst weten voor ik tot kopen overga.

EDIT:
Mijn laatste optie is de HP Pavilion dv6825ed (FE576EA)
Link 1.
Link 2.

Wil toch graag de mening van anderen (zelf niet zo zeker van mijn zaak).
Verder: COD 4 mogelijk? High/Low maakt niet uit, gewoon redelijk beeld.

Begrijp dat ik veel vraag, maar begrip hiervoor, ben zeer onzeker over mijn keuze, het is mijn eerste namelijk.

Alvast bedankt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan