een link kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
IK heb het volgende probleem.
Ik zit op de site van pinnacle en ik kopieer de link naar een exelblad.
Als ik daar nu op klik werkt deze niet ??
Ik heb de link ook al eens met de hand ingetypt maar ook dat werkt niet
Ik krijg wel de volgende melding maar wat moet ik er mee doen ?
Oops something went wrong!
Either the site is offline or an unhandled error occurred. We apologize and have logged the error. Please try your request again or if you know who your site administrator is let them know too.
weet iemand raad?
e de waele

Wanneer je een hyperlink op een excelblad wilt openen, moet je [Ctrl+klik] doen.
Succes.:thumb:

dat werkt niet Ik heb een exel blad met wel 30 links gekopieerd en dan in exel geplakt
deze werken allemaal door er eenmaal op te klikken alleen deze van pinnacle weigert te werken
Maar wat wil deze melding zeggen ??
die ik dan krijg
e de waele

Post de betreffende hyperlink hier eens..

Dorado
IK ben nu naar bed ik moet er morgen heel vroeg uit ik denk dat je er nu nog mee bezig bent maar
in ieder geval al vast bedankt voor de aandacht
mvrg
e de waele

Welterusten iig!
Ik hoop dat andere forumleden willen meedenken, want deze foutmelding is m.i. zeldzaam en dus op dit moment weinig hoopgevend voor een oplossing...

Dorado.
IK heb op mijn exelblad 40 links staan deze werken allemaal alleen deze van pinnacle niet
Maar als ik in dit topic op de beide links klik werken ze wel ????
Ik heb het volgende ontdekt ik heb nu een link waar wel www. bijstaat deze geef ik hier misschien dat je er dan verder mee kunt uitzoeken waarom die ander het niet wil doen
http://www.pinnaclesys.com/PublicSite/du/Home/ deze link werkt bij mij goed
http://forums.pinnaclesys.com/forums/default.aspx deze link werkt niet bij mij ??
Kun je niet eens proberen of dat bij u ook zo is in exel 2007 (zou het aan exel instellingen liggen ?)
gr
eric

Laatst bewerkt:
We kunnen idd samen vaststellen dat het probleem in Office zit. Bij mij werkt het iig niet vanuit zowel Word als Excel..
Ik heb informatie kunnen vinden dat in sommige gevallen het uitvinken van Koppelingen bijwerken bij het opslaan zou kunnen helpen.
Ga naar Bestand -> Opties -> Geavanceerd -> klik Op Webopties (onderaan)
Sorry, maar ik weet verder niet hoe ik je kan helpen. Hopelijk heeft een ander voor jou de gouden tip!
Succes.:thumb:

Dorado
Ik ga het rustig afwachten ik kan toch op de site komen het is geen probleem.
gr
eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan