een link op je profielpagina zetten :D <geen vraag maar gewoon een antwoord>

Status
Niet open voor verdere reacties.

evelwenteltevel

Gebruiker
Lid geworden
7 nov 2009
Eens een keer geen vraag maar een soort antwoord,
ok; stel je voor, je hebt een profiel op een site en wil daar links op zetten maar, hij ondersteunt géén HTML <dat is dus al vertaald> nu heb ik daar een site voor ontwikkelt: http://www.freelinks.net84.net maar net zo makkelijk kan het hier... ok, wat doe je dus?

maak hier een bericht aan, schrijf er in je links <je kan het ook aanpassen om er meerdere links in te zetten :D zodat je maar 1 bericht p.p. nodig hebt..> je links maak je zo: klik bovenin op het icoontje van een aardbolletje met zo'n kettingding erop.. <of schrijf dit: <URL="URL site">leuke tekst</URL> (maak van <> dit: []) en schrijf daar de url in, dan kan je een tekst erbij schrijven en het is klaar!

Laatst bewerkt:
Ik heb echt geen flauw idee wat je nou bedoeld... :confused:

Je wilt ergens links plaatsen, maar dat kan niet, en met jouw site kan dat toch wel?

Ik heb echt geen flauw idee wat je nou bedoeld... :confused:

Je wilt ergens links plaatsen, maar dat kan niet, en met jouw site kan dat toch wel?

nja, je hebt bijv. op een spel een profiel alleen als je HTML invoegt paktie dat niet en je kan ook geen links invoegen <zoals op www.banditwars.nl> maargoed, als je dan gewoon een link kopieert en plakt in je profiel werkt het dus wel...

Uhm, als je in de uiteindelijk versie een werkende link ziet, dan zijn er twee mogelijkheden:

* Er is een veel eenvoudigere manier om die link erin te krijgen, bijv met de WYSIWYG editor of een BB-code

* De website in kwestie is gemaakt door beunhazen die niet weten waar ze mee bezig zijn.

er is een standaart editor die geen BB en/of HTML begrijpt op het spel waarvoor ik het gemaakt heb;)

Dat valt onder punt 2 van mijn lijst, dus ;)

Je kunt dit beter melden op de forums van het spel zelf, of aan de makers... of op zijn minst de naam van het spel vermelden voor het geval nog iemand hier het speelt.

Jouw 'fix' werkt alleen op spellen die slecht in elkaar gezet zijn namelijk, dit gaat echt niet werken als een profiel echt links blokkeert.

hij blokkeert ze niet,, maar je kunt geen links er in zetten met een knop bijv. zodat je er geen eigen tekst achter kan zetten ;) maar bijv. als je het kopieert ergens anders vandaan lukt het wel want hij heeft dus wel HTML alleen die heeftie al omgezet dus hij maakt er automatisch HTML codes van alleen als je er zelf een HTML code in zet werkt het niet;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan