Een link openen in een nieuw venster

• Onderwerp starter Onderwerp starter roby
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

roby

Verenigingslid
Lid geworden
8 sep 2000
Ik zit in de helpmij chat , dan zie ik dat ik een nieuw email bericht heb ontvangen over een vraag over het forum .
Ik klik op die link en de chat is pleite want hij opent hem in het chat venster ?

Nu weet ik dat als ik op shift druk en dan de link aanklik dat ie in een nieuw venster opent .

Nu mijn vraag : is het niet mogelijk het zo in te stellen dat als ik op een link in mijn mailberichten klik , dat ie die automatisch in een nieuw venster opent ???

b.v.d.

Dat vind ik ook zo irritant. Ik reageer even zodat ik ook de mogelijke oplossing in mijn mail krijg.:D

Ik heb daar zelf een oplossing op gevonden: als ik in de chat ben dan heb ik 2x IE openstaan, in de eerste een gewone site en in de tweede chat ik. Als ik dan op de link in mijn email klik dan opent het in het eerste venster. En niet in het tweede waar ik ben het chatten. Zo doe ik het! :D

Geplaatst door dude90
Ik heb daar zelf een oplossing op gevonden: als ik in de chat ben dan heb ik 2x IE openstaan, in de eerste een gewone site en in de tweede chat ik. Als ik dan op de link in mijn email klik dan opent het in het eerste venster. En niet in het tweede waar ik ben het chatten. Zo doe ik het! :D

Ga ik ff proberen :D

Het is gelukt nu alleen ff onthouden dat ik al een venste los heb staan :D

dude90 thnx
thumb-up.gif

Andere oplossing zijn ook nog welcome laat hem ff onopgelost :D

Mogelijk dat ik het helemaal mis heb maar wel UITgevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren?"

Geplaatst door gezina
Mogelijk dat ik het helemaal mis heb maar wel UITgevinkt in IE/Extra/Internet-opties, tabblad Geavanceerd "Vensters opnieuw gebruiken om snelkoppelingen te activeren?"

Kijk Gezina TOPPIE

Hier zat ik op te wachten , stond idd aan zal we standaard zijn maar het probleem is nu echt opgelost ,harstikke bedankt ,dude90 ook voor het tussentijdse alternatief
thumb-up.gif

Tnx Gezina, daarom had ik ook gereageerd. Om dit soort antwoorden te horen. Ik had hem ook aangevinkt staan.

Toppie:thumb:

Geplaatst door Tanja1968
Tnx Gezina, daarom had ik ook gereageerd. Om dit soort antwoorden te horen. Ik had hem ook aangevinkt staan.

Toppie:thumb:

Tanja je had daarvoor niet hoeven te reageren , je kan ook gewoon rechtsboven aan deze pagina aan kunnen klikken :Ontvang update`s over dit onderwerp :D

hihihi, leer toch iedere dag weer wat bij. Tnx Roby, OOK DAT wist ik niet. :thumb:

'k heb um nu ook uitgevinkt, maar hij opent bij mij nog steeds in hetzelfde venster :(

Misschien eerst ff pc opnieuw opstarten? ( maar daar zal je zelf toch wel aan gedacht hebben?) Heb je de goede uitgevinkt? Staan er nogal wat.

Geplaatst door aaajeetee
'k heb um nu ook uitgevinkt, maar hij opent bij mij nog steeds in hetzelfde venster :(

Heb je je brouwser wel afgesloten na die tijd ??

Oh, het kan nog leuker hoor! Ik ben zo eigenwijs dat ik wilde dat mijn snelkoppelingen middels rechtermuisknop apart openen, dat is dus gelukt...1x raden wie me daarbij hielp?! (is voor Win 98, mogelijk is er ook een reg.filetje voor XP en anders stel ik straks de vraag opnieuw als ik m'n nieuwe pc heb!) :)

ik ben vanwege dit probleem van IE overgestapt naar Opera als Browser. En ik heb er geen spijt van...

Geplaatst door gezina
Oh, het kan nog leuker hoor! Ik ben zo eigenwijs dat ik wilde dat mijn snelkoppelingen middels rechtermuisknop apart openen, dat is dus gelukt...1x raden wie me daarbij hielp?! (is voor Win 98, mogelijk is er ook een reg.filetje voor XP en anders stel ik straks de vraag opnieuw als ik m'n nieuwe pc heb!) :)

Gezina is dan Shift drukken en dan link openen met muis klik niet makkelijker dan .
Ik heb trouwens mijn Shift in mijn 4e muisknop zitten is nog makkelijker , ook met emails selecteren die weg kunnen :D

Gezina je kunt Ton met rust laten , ik heb hem gevonden voor XP:D

------------------------------------------------------------------------

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shell\opennew]
@="Open New &Window"

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Classes\Directory\shell\opennew\command]
@="explorer.exe /e, %1"

------------------------------------------------------------------------
Bron:
NR. 150 aan de linkerkant :D

p.s Is wel interresant van me om die sleutel hier te plaatsen maar een dubbelklik bij nr.150 aan de linkerkant is genoeg om hem op je pc te zetten als je voor openen kiest :D

Laatst bewerkt:
He thnx Roby!...link staat bij de favo's voor straks, by the way, ik vind zo'n regfiletje toch makkelijk en 'lijkt' sneller dan shift+muisklik, anyway, nog meer great! (huh...4e muisknop?...ik heb nog een ouderwetse met 3 knoppies)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan