Een mail sturen met een melding.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Windowsfaq

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 jan 2010
Ik zou graag een melding willen maken en dat via de mail ontvangen.
als zij/hij de mail ontvangt en dat zich in windows nesteld, en steeds een melding krijgt. (mijn mail)

Ik zou graag een melding willen maken en dat via de mail ontvangen.
als zij/hij de mail ontvangt en dat zich in windows nesteld, en steeds een melding krijgt. (mijn mail)

Ik snap nix van je verhaal, maar ik gok erop dat je een leesbevestiging van de ontvanger wilt, klopt dat...?

Ik snap nix van je verhaal, maar ik gok erop dat je een leesbevestiging van de ontvanger wilt, klopt dat...?

Ik wil met visual basic 2010 een melding maken bijvb: ''U software is verouderd update u pc nu!'' dus die melding maken en dan opslaan en dan sturen via de mail. maar als diegene de mail ontvangt nesteld het direct in zijn pc, dus elke keer als hij zijn pc opstart krijgt hij deze melding.

Zo duidelijk genoeg?:confused:

En daar moet men blij van zijn? Lijkt mij ene vorm van Spyware wat je wil maken.:confused::rolleyes:

Je weet dat dit zelfs bij de wet verboden is? Uiteraard zal het mogelijk zijn, maar denk dat je dan niet op Helpmij.nl moet zijn.

Nee gwn een grapje:o

Maar is het mogelijk?? en hoe??

Ookal is het voor jou een grapje, kan dit volgens mij wel strafbaar zijn... Als je de betreffende computer beschadigt ben je volgens mij strafbaar...:confused:
Toch??

Groetjess,
Nick

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan