DutchDisturbed
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
Eej mensen! Ik heb deze vraag al op heel veel forums gesteld, maar niemand kan mij helaas helpen.
Ik heb op mijn site een script staan met een menu. Dat menu is alleen in VB (visual basic toch?) en dus niet zo compatible met andere browsers, zegmaar niet, dan IE. Ik zou dan ook graag datzelfde script in Javascript hebben. Een vriend van me kent VB en die zei dat het heel erg op elkaar leek alleen hebben wij beiden niet genoeg verstand van JavaSript om de code te verbeteren.
dit is het vb script:
het volledige menu staat hier
Ik heb op mijn site een script staan met een menu. Dat menu is alleen in VB (visual basic toch?) en dus niet zo compatible met andere browsers, zegmaar niet, dan IE. Ik zou dan ook graag datzelfde script in Javascript hebben. Een vriend van me kent VB en die zei dat het heel erg op elkaar leek alleen hebben wij beiden niet genoeg verstand van JavaSript om de code te verbeteren.
dit is het vb script:
Code:
<Script Language="VBscript">
<!--
Option Explicit
DIM menuID,menuObj,cellBk
SUB ShowHide(menuID)
menuObj = "Link" & menuID
cellbk = "Head" & menuID
if document.all.item(menuObj).className = "LINKSON" then 'IF MENU OPEN THEN CLOSE
document.all.item(menuObj).className = "LINKSOFF"
document.all.item(cellBk).style.backgroundColor = "#000000" ' SET CELL BACKGROUND COLOUR BLACK
document.all.item(cellBk).style.Color = "#FFFFFF" ' SET FONT COLOUR WHITE
ELSE
document.all.item(menuObj).className = "LINKSON" ' OPEN MENU
document.all.item(cellBk).style.backgroundColor = "#CCCCCC" ' SET CELL BACKGROUND COLOUR GREY
document.all.item(cellBk).style.color = "#000000" ' SET FONT COLOUR BLACK
END IF
END SUB
-->
</Script>
het volledige menu staat hier