Een NDS Game.

Status
Niet open voor verdere reacties.

xweetok59

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2009
Berichten
75
Kijk, ik heb een spel genaamd: Harvest Moon Island of Happiness.Maar, nu, als ik de save game ( de bestand die ik heb opgeslagen ) wil openen, dan zie ik een zwart scherm en loopt ie vast. Weet iemand soms waarom? Ik heb echt hulp nodig! Ik had er echt zó veel tijd in besteed! O ja, en als ik met zo iets op me r4 naar de save-bestand kijk, dan ze ik bij de eerste save-bestand die ik had ingevuld, gewoon de naam van mij en me ranch enzo. Maar bij de tweede save-bestand zie ik Nickname en Ice ranch ( waarschijnlijk de namen als je nog nooit heb opgeslagen of de spel hebt gestart )! Please help! :confused:
 
Laatst bewerkt:
Dit heb ik ook welles met wow als ik op een bepaalde plek uitlog en daarna weer probeer in te loggen loopt die vast.
Mischien ben je gesaved op een plek waar dat als die hem meot laden dat die dan heel veel van de computer vraagt. Zet alles op low en probeer het daarna nog eens.
Als het dan niet werkt moet je denk ik bij iemand anders zijn omdat ik het spel niet ken;)
 
Dit heb ik ook welles met wow als ik op een bepaalde plek uitlog en daarna weer probeer in te loggen loopt die vast.
Mischien ben je gesaved op een plek waar dat als die hem meot laden dat die dan heel veel van de computer vraagt. Zet alles op low en probeer het daarna nog eens.
Als het dan niet werkt moet je denk ik bij iemand anders zijn omdat ik het spel niet ken;)

Een NDS game is een nintendo ds game. Jouw verhaal gaat in deze dan niet op :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan