gr0lschje
Gebruiker
- Lid geworden
- 12 mei 2007
- Berichten
- 80
ik heb een brandende vraag... 
wij hebben hier 5 computers op het netwerk staan dus 5 mijn documenten. ik wil nu graag een centrale hardeschijf hebben waar ik al mijn "mijn documten" in zet.
ik zou graag willen dat ik er een USB externe hardeschijf op kon aan sluiten. en IDE en SATA schijfen erin kan doen.
ik heb al wat gegoogled heb dit gevonden de SC101 van netgear is zn gelijk soort ding wat ik wil... alleen dan met die optie die hier boven waren genoemd.
ik zou graag willen weten of dit mogelijk is, en zo ja hoeveel kost het?
en eventueel een site er bij...
alvast bedankt,
met vriendelijk groet,
Bas,
Alvast een prettig kerstfeest :thumb:

wij hebben hier 5 computers op het netwerk staan dus 5 mijn documenten. ik wil nu graag een centrale hardeschijf hebben waar ik al mijn "mijn documten" in zet.
ik zou graag willen dat ik er een USB externe hardeschijf op kon aan sluiten. en IDE en SATA schijfen erin kan doen.
ik heb al wat gegoogled heb dit gevonden de SC101 van netgear is zn gelijk soort ding wat ik wil... alleen dan met die optie die hier boven waren genoemd.
ik zou graag willen weten of dit mogelijk is, en zo ja hoeveel kost het?
en eventueel een site er bij...
alvast bedankt,
met vriendelijk groet,
Bas,
Alvast een prettig kerstfeest :thumb: