een netwerk Hardeschijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

gr0lschje

Gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
ik heb een brandende vraag... :P

wij hebben hier 5 computers op het netwerk staan dus 5 mijn documenten. ik wil nu graag een centrale hardeschijf hebben waar ik al mijn "mijn documten" in zet.
ik zou graag willen dat ik er een USB externe hardeschijf op kon aan sluiten. en IDE en SATA schijfen erin kan doen.

ik heb al wat gegoogled heb dit gevonden de SC101 van netgear is zn gelijk soort ding wat ik wil... alleen dan met die optie die hier boven waren genoemd.

ik zou graag willen weten of dit mogelijk is, en zo ja hoeveel kost het?
en eventueel een site er bij...

alvast bedankt,

met vriendelijk groet,

Bas,

Alvast een prettig kerstfeest :thumb:

ik heb een brandende vraag... :P

wij hebben hier 5 computers op het netwerk staan dus 5 mijn documenten. ik wil nu graag een centrale hardeschijf hebben waar ik al mijn "mijn documten" in zet.
ik zou graag willen dat ik er een USB externe hardeschijf op kon aan sluiten. en IDE en SATA schijfen erin kan doen.

ik heb al wat gegoogled heb dit gevonden de SC101 van netgear is zn gelijk soort ding wat ik wil... alleen dan met die optie die hier boven waren genoemd.

ik zou graag willen weten of dit mogelijk is, en zo ja hoeveel kost het?
en eventueel een site er bij...

alvast bedankt,

met vriendelijk groet,

Bas,

Alvast een prettig kerstfeest :thumb:

10min bezig om je een antwoordt tegeven zucht registratie's ook.
Naja antwoordt op je vraag ja de sc101 kan dit.
Heb zelf de sc101 in de meterkast staan en bevalt me prima.Op de pc's waarvan jij wilt dat die op de sc101 kan komen instaleer jij de software en thats it.
Ik weet niet wat voor soort netwerk jij hebt maar bij een giganetwerk zou ik gaan voor de sc101t die kan namelijk een giganetwerk aan.

lees dit maar eens door of mail me maar suc6
http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=SC101T
http://www.netgear.nl/producten/producten.php?prod=SC101

oke perfect hardstikke bedankt ;)

je hoort nog van me

mvg,

bas

okej bedankt :)

hobgoblin jij zei mail me anders maar, maar ik heb geen email adress? van jouw ? :P

groetjes.. bas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan