een niet-serieus probleem: stardust

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
DOE OOK MEE!

Ik ben helemaal verslaafd aan dit simpele spelletjes: stardust van "strange games"...
Maar nou kom ik maar niet door level 8 haan.

Hier kan je hem downlaoden: http://www.strangegames.com/wingames/stardust.zip

Iemand die dit ook een uitdaging vindt en wel verder komt? Geef me aub een tip!

Laatst bewerkt:
Is er een beschrijving van de knoppen ergens aanwezig.

Ja, in de help bij het opstarten.

Pijltjestoetsen, en die in combinatie met spatiebalk. Omlaag + spatie bouwt of breekt af schuin onder ventje, omhoog en enter bouwt liftje. Rest wijst vanzelf.

Hoe ver ben je?

In de bijlage aiew je level 8. Heb al die "vangnetten" afgedekt maar dan?????

ja omtrent de knoppen was ik iets te voorbarig, ik zag het staan, ik kom tot level 7, nu moet ik slapen en moest nog even aan het werk deze avond, ik kijk er morgen weer naar, dit zijn wel leuke hersen krakers, hou ik wel van.

Ja, deze vind ik ook èrg leuk.

Ik heb een ontdekking gedaan: je kunt die "vangnetten" verwijderen! Er naast staan en dan spatie. Je moet er alleen maar achter komen...

Maar zit nu weer vast in level 11...
Volg je me???

(ps
Beetle is ook uitdagend, ik zit inmiddels in level 74. Weet jij ook nog dergelijke logische spellen voor mij?)

Leuk freeware spel :) kan er niet mee ophouden.... Ben nu bij level 18 ( er zijn er 50 ) en zit dus helemaal vast :confused: Overal zitten sterren waar je niet kan bouwen en waar je wel kunt bouwen kom je te hoog om naar links te raken. ( voor hen die mee willen kijken.... level code = BELAB )

@marianneke Puzzle games :thumb:

en ik kan daar niet naar rechts....
(zie bijlage)

leuk dat je mee doet!
nog meer enthousiastelingen??

[ik heb even een sprongetje gemaakt naar level 18, maar zit zelf eigenlijk nog vast in level 12: RONOI ]

Hoi :)

Het platform verder uitbouwen naar rechts met lage stenen. Op de ster springen en laag verder gaan tot je op het blok beneden je kunt springen, Daar een lage naast zetten. daar op gaan staan en dan de gekleurde verwijderen. Door dat gat kun je op de gekleurde onder je springen. Dan met lage verder bouwen tot je onder het einde bent. Voila:)

PS ik zit ook nog steeds vast.

Ik kom eraan...: level 14: RETAIMA.
nog tips?

hoe staat het bij jou, jjw?

Wel een leuk spelletje.

Ben er ook maar mee begonnen.

Ben nu bij level 17.

:evil: Wil je dat niet meer doen, zulke verslavende spelletjes aangeven:evil:

p.s.
uurtje gespeeld, level 24, nu moet ik gaan werken :(

Hoezo....verslavend??? :p

Maestro, jij bent trouwens wel snel...
Schijnt dat er bij level 25 "iets leuks" gaat gebeuren.
spannend...

:D

Weinig tijd... wel erg leuk spel.
Leuk dat mensen spontaan allemaal mee gaan doen.

Deze kreeg ik van Dennis... ook érg verslavend :)

Ja die is zeker ook leuk!
Is er een manier om dat spelletje op te slaan?

Hoe is intussen de stand bij Stardust?
Ikzelf zit intussen in level 19.
Iemand al bij 25?

Ik noteer de levelcode en dan kun je de volgende keer inloggen en dan de levelcode ingeven.

Ik ben bij level 21. Ben beetje druk op het moment :)

Nog

eentje :D Daarbij ben ik in level 29. Werkt ook met levelcodes

Level 35, maar moet zo weer werken :( Ik wil nieeeeeeeeeeeeet, wil spelletje spelen :eek:

Ja, die is leuk, hoewel ik die eerdere leuker vindt. Maar ik bedoelde eigenlijk het spel opslaan op je hd, downloaden dus.

Ik heb hier nog een leuke: Beetle Ju.

Ik heb jaren terug een spel gedownload dat New Beetle heet, Daarmee moet je met een autootje je doel zien te bereiken langs allerlei hindernissen. Voor elk wat wils natuurlijk, maar in al die jaren heb ik nog geen leuker spel gevonden.
Hier kun je hem vinden. Ik ben bij level 76.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan