een niet-serieus probleem: stardust

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nu inmiddels level 47 :D

Spelletjes, nee eigenlijk nooit, alleen dit soort spelletejs, ben alleen te lui om ze zelf op te zoeken, dus het is wel handig dat anderen dat doen :o

Beetle, die heb ik eraf gegooit, had ineens allerlei spyware, weet niet of het echt aan Beetle gelegen heeft, maar uit voorzorg gewoon verwijderd.

Ik heb intussen even zitten lezen en weet nu waar je de toetscombinatie vandaan hebt. Dus pijlktje met CTRL en pijltje met SHIFT werken ook.
Ik wandelde nu ook snel door die eerdere levels, inderdaad. Komende week wel weer eens verder, nu te laat.

Over Beetle: heb die tip aan verschillende anderen doorgegeven en van niemand eerder gehoord dat ie spyware zou meebrengen. Toeval misschien.
Maar hij IS een succes hoor!

Kun je me zeggen hoe jij door level 36 bent gekomen. Da's die waarbij je een doolhof door moet en na 30 sec verschijnen al die dodelijke spinnen.
Heb het al wel 50 keer geprobeerd...

:D Het kan precies in 30 seconden. Eerst linksaf , naar boven, tweede ei links wegschuiven, naar links één naar beneden, weer ei wegschijven, naar beneden gem pakken, terug helemaal naar boven , linksaf, dan helemaal naar beneden (vergeet de ene gem niet) onderlangs lopen tot aan uitgang, laatse ei terug schuiven, één naar boven linksaf gem pakken, terug naar helemaal rechts, alle overige gems pakken en op 28,5 zorgen dat je rechts bovenin bent, één of twee eieren naar beneden gooien, de spinnen ontploffen aan die kant en dan snel naar beneden naar de uitgang.
Als je één 'stuurfout' maakt lukt het al niet meer :confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan