een niet verwachte apostrof in tekstdocument

Status
Niet open voor verdere reacties.

brammetje82

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2001
Hoi Lezers,
Sinds een tijdje loop ik tegen het volgende probleem aan.
Bij ieder programma waarin getypt kan worden komt er ooit zomaar plotseling zonder enige reden een apostrof bij het typen te staan. Eerst dacht ik dat het iets met de toetsenbord instelling te maken had die met een sneltoets per ongeluk veranderde. Ik kan eigenlijk geen duidelijk oorzaak vinden. Ik heb windows XP in combinatie met Novell Zenworks for desktops 4. De pc is onlangs nog een keer geformatteerd.
Wie o wie weet wat er hier aan de hand kan zijn.

Mvg
Bram

Kan je misschien een screenshot laten zien voor de duidelijkheid?

Geplaatst door mumzel

Nou op zich valt er niet heel veel te zien. Maar gewoon overal in ieder programma waar je tekst in kwijt kunt bijvoorbeeld: Word; dit invul veld; enz enz. komt ongevraagd tijdens het typen ooit een apostrof te staan.

Dat vraag ik ook~. Wat is ook weer een~ apostrof?

Geplaatst door Elisa
Dat vraag ik ook~. Wat is ook weer een~ apostrof?

Dit: ' is een apostrof :-S

Ik heb ook een ander toetsenbord geprobeerd, had geen effect. Volgens mij is het echt iets software matigs..

Ik dacht het al' :D
Heb je al eens geprobeerd je software opnieuw te installeren?
Verder zou ik, net zoals Killermenace denken aan iets van vuil. Een paperclip die verdwaald is b.v.

Geplaatst door Elisa
Ik dacht het al' :D
Heb je al eens geprobeerd je software opnieuw te installeren?
Verder zou ik, net zoals Killermenace denken aan iets van vuil. Een paperclip die verdwaald is b.v.

Ik heb inmiddels mijn toetsenbord al een keer vervangen, maar dat heeft geen effect.

(Aan de moderator die gemeend heeft mij titel te moeten vervangen: apostrof is met f en niet met ph)

En het is 'mijn' titel... en zo maken we allemaal fouten. Ik heb niet gemeend dat te moeten doen. Er is een ongeschreven regel op Helpmij, dat titels die niets zeggen vervangen worden. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan