Een nieuwe laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

gillis

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 jul 2013
Hallo

Ik ben Gillis, ik ben 16 en ga volgend jaar informaticabeheer volgen in het 5 de middelbaar. Ik heb zelf wel een laptop, maar die voldoet, of zal niet meer voldoen aan de eisen voor de richting. Nu weet ik niet echt welk merk goed is ofzo, ik heb wel enkele eisen;
  • 15,6 inch of groter
  • een resolutie van 1280 bij 1024 pixels (en liefst zelf meer als het kan, HD zou ook tof zijn)
  • een harde schijf van niet minder dan 250 GB en zeker een SSD geheugen (ik weet hier niet zoveel van maar het moet wel voldoende zijn om snel en eficient te functioneren
  • zeker windows 8
  • een ram geheugen van minimum 4 GB
  • verder nog een redelijke procesor, 3 of meer USB poorten, een redelijke webcam, redelijke baterij(duur),...
Een kaartlezer en bluetooth zijn niet noodzakleijk maar mogen wel.
Liefst met zoveel mogelijk dingen rekening te houden.

Ps: mijn budget ligt niet hoger dan 1100 euro.

Bedankt, en liefst ook een link waar ik zoveel mogelijk info vind over de laptop(s).
Mvg.

Laatst bewerkt:
Bedankt, maar ik zoek er dat ik niet moet samenstellen.
Iemand anders die zo'n laptops kent die aan mij eisen voldoen?

Ik heb eens gekeken en ik vond een goede laptop die aan mijn eisen voldoet, de Asus zenbook UX52VS-CN021H , en deze kost 1099 euro.
Wat vinden julie hiervan?

Ik vindt dat je ietsjes te veel betaald voor die specs, de i7 CPU en de SSD schijf laten de laptop eruitzien alszof hij erg goed is maar de SSD schijf zelf is zeker niet de beste en de wireless kaart zuigt. Ik zou voor deze gaan: http://maxict.nl/product/3583066/asus-asus-k55-k55vd-sx071h?btwview=in&rs=beslist&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick&utm_content=default1#prettyPhoto
En anders kun je ook voor deze gaan: maxict.nl/product/3841187/asus-asus-k55-r500vd-sx524h?btwview=in&rs=beslist&utm_source=beslist&utm_medium=cpc&utm_campaign=beslistclick&utm_content=discarded Hier kun je ook nog eens goed een spelletje op spelen.

Succes:D

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan