Een nieuwe laptop

• Onderwerp starter Onderwerp starter Verwijderd lid 426837
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 426837

Hallo forum en gasten...

Ik heb een vraagje, over een nieuwe laptop kopen...

Ik wil namelijk een laptop kopen van max, €750 ongeveer.
Ik wil dit:

Minimaal: 6gb ram, 1 TB opslag hdd of ssd en een intel i5 of hoger, of iets vergelijkbaars van AMD
GEEN: toshiba, medion
Een: windows OS (liefst windows 8)

Alvast bedankt!!!:thumb:

Hoi,

We hebben een laptop (of aankoop daarvan) sectie dus ben ik zo vrij geweest om je vraag daar naartoe te verplaatsen.

Bij deze een voorzetje wat dacht je van deze

en ik ben eigenlijk nieuwsgierig waarom geen Toshiba is toch 1 van de betere merken.

Oh ik zag dit sub-forum niet :o

Het probleem van toshiba is dat we er al twee hebben en die werken niet zo fijn...

Maar bedankt modag ik zal kijken

De R556-serie is het antwoord van ASUS op de prijsklasse 500-800 euro in 15.6 inch formaat. Zeer geschikt als allround-laptopje. Denk aan internetten, films kijken en een game op low-medium. Ik zag al dat Modag er zo'n eentje had uitgezocht. Goede zet in mijn ogen, omdat deze serie helemaal is opgefrist met de nieuwste Broadwell-generatie processoren. De Intel Core i7-5500U is de nieuwste Intel Core i7 binnen de ULV-serie (in simpele woorden: de snelste dualcore i7). Wil je een quadcore i7 zul je 100-150 euro bij moeten leggen. Dan kom je op deze uit: klikkerdeklik!

Verder is de R556-serie een opvolger van de K53-serie (en varianten van deze als de A53, X53 en de luxere N53) uit 2010-2013. Ik heb zelf eentje uit die serie en die bevalt erg goed, zelfs nu ie al 3 jaar oud is.

Maar waarom zulke haat tegen Toshiba? Enige wat ik wel eens teruglees is dat de koeling van de generatie uit 2014 beter kon. Wat werkt er dan niet zo fijn?

Specificeer ook eens wat je precies met de laptop van plan bent. Want als je foto's en video's wilt gaan bewerken en wilt gaan gamen kun je beter 100-200 euro bijleggen voor de N551-serie, aangezien die ongeveer 2 keer zo snel zijn als de R556-serie (vanwege het gebruik van de quadcore i7 en krachtigere NVIDIA GeForce kaarten).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan