Een nieuwe tool om Norton Firewall te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door XP_PC
Bedankt! Handig!

Wat vind je handig XP_PC?
Misschien heb je niet alles gelezen XP_PC.
Lees even 2 berichten eerder.

Het werkt dus niet voor versie 2004.

Geplaatst door khk464
Oef, dat was een lange weg. Je tweede link zegt ongeveer hetzelfde en heb ik ook reeds allemaal gedaan.
Nu blijkt alles te werken

Het belangrijkste is dat je NAV werkt. Daar gaat het uiteindelijk om :)

Bedankt voor de melding.
En handig *(sarcastisch bedoelt) dat het niet werkt.

Ik drukte mijzelf wat vreemd uit:D.

Inderdaad, dat was de bedoeling, kunnen we weer een jaartje veilig verder.:thumb:

Een beetje laat.........bedankt Saldos!

Trouwens ik ken iets dat NIS heeeeeeeeeeel snel laat verdwijnen...........Trojan Backdoor.sd smile

Geplaatst door Elisa
Een beetje laat.........bedankt Saldos!
Trouwens ik ken iets dat NIS heeeeeeeeeeel snel laat verdwijnen...........Trojan Backdoor.sd smile

Ik hoop dat je begrepen had dat de nieuwe RNIS dus niet werkt voor NIS Elisa (lees 8 berichten terug).

Wat betreft het verdwijnen van NIS met bepaalde virussen of trojans waar bijvoorbeeld nog geen virus definities tegen bestaan is normaal, want de meeste nieuwe virussen en trojans hebben die eigenschap dat ze bekende virus scanners en firewalls laten crashen.

De virus definities tegen de backdoor smile zijn er in iedere geval wel:

http://securityresponse.symantec.com/avcenter/venc/dyn/7672.html

Laatst bewerkt:
Hè??????????????
Die smile schreef ik alleen omdat mijn toetsenbord weer geen tekens op de goede plek (van mijn toetsenbord) wilde geven. Het is dus trojan backdoor.sdbot

Saldos:Ik heb de tool gecheckt en in de log gaf hij alleen aan dat t/m NIS 2003 verwijderd werd
Krab, krab, nou snap ik er niets meer van :eek:
Ik heb toch NIS 2003.

Geplaatst door saldos
Om terug te komen op mijn eerste topic van RnisUPG.exe:

Ik heb de tool gecheckt en in de log gaf hij alleen aan dat t/m NIS 2003 verwijderd werd en niets over NIS 2004.
Daarnaast krijg je heel veel foutmeldingen als je NIS 2004 hebt en je gebruikt de RnisUPG.exe.

De tool doet het dus niet voor NIS 2004 en mag daarvoor niet gebruikt worden !!

Ik heb Symantec gemailt, en Symantec heeft nu het artikel aangepast.

Er staat nu:

"RnisUPG will not uninstall NIS or NPF 2004 and will cause errors if it is used for this purpose"

http://service1.symantec.com/SUPPOR...88256abe00615e20?OpenDocument&src=bar_sch_nam

Lijkt het je niet handig om je eerste bericht iets aan te passen, voordat er zo dadelijk allemaal mensen in de problemen zitten ?

Geplaatst door Jozo
Lijkt het je niet handig om je eerste bericht iets aan te passen, voordat er zo dadelijk allemaal mensen in de problemen zitten ?

Done

Het popup schermpje dat de virus definities zijn bijgewerkt verschijnt wel hoor maar als ik bijv. een site heb openstaan zie ik t niet, wel als ik alleen bureaublad heb staan.

en verder heb ik geen probleem gehad met de versie 2004 installeren en doet t verder goed.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan