Een nieuwe videokaart....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Elk onderdeel zit vast met 1 connector (behalve mogelijk je nieuwe videokaart, die heeft er twee). Ze zijn allemaal apart en duidelijk verschillend. De voeding zelf zet je vast met 4 schroeven. Het moederbord heeft vaak twee aansluitingen, de enorme boom en mogelijk een 4-pins stekkertje. je hebt zo te zien twee sata devices (HD en DVD speler neem ik aan).

Wat je voeding nodig heeft: 2 PCI power connectors (kijk even of je specifiek type nodig hebt voor de door je gekozen videokaart) en minimaal 2 sata connectors (meeste voedingen hebben er 6 dus dat zou goed moeten zitten). Voor de rest is het kleuterschool kabeltjes trekken en connectors op ingangen passen bij de meeste PC's. Geen ervaring met "merk" PC's. Kijk even of je bij alle kabels kunt

iemand nog tips voor een goede voeding, want ik heb daar echt geen verstand van..

Okee, ik zit er nu echt over te gaan denken die videokaart en die voeding te halen, maar weten jullie zeker dat het gaat werken, want ik zou dat namelijk niet weten.. En ik hen niet zo veel zin om €200,- uit te geven voor niks.. Ik ben namelijk nog een tiener en heb dus niet zo een toereikend budget ;)

Nieuwe videokaart

Hallo,

mijn videokaart (hd5670) was kapot en ik had er nog garantie op, nu had de winkel nog een hd6670 (1gig, gddr3) liggen, maar ik wil eigenlijk graag iets beters, mijn vraag is: wat is het optimale wat ik kan krijgen voor 200 euro, (videokaart + nieuwe voeding) mijn voeding is namelijk maar 180 watt :(...

De specificaties van mijn computer:

Moederbord : Acer FRS780M
Chipset : AMD 780
Processor : AMD Phenom II X4 820 @ 2800MHz
Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM )
Videokaart : ATI Radeon HD 4300/4500 Series (ik heb de andere er nog niet in gezet)
Harde Schijf : Western Digital WD5000AAKS-00V1A0 ATA Device (500GB)
DVD-Rom Station : ATAPI DVD A DH16AASH
Monitor Type : Acer P235H - 23 inches
Monitor Type : BenQ BenQ G2420HD - 24 inches
Netwerkkaart : Marvell Semiconductor (Was: Galileo Technology Yukon 88E8071 PCIe Gigabit Ethernet Controller
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center 6.01.7600 (64-bit)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan