Hallo,
Ik ben bezig met het bouwen van een site in html/css en PHP. Nu geeft de browser de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '.' in /var/www/vhosts/silascon.nl/httpdocs/test/admin/functions/add_work.php on line 82
Nu heb ik de PHP code gekopieerd vanaf regel 63 tot 99.
Het gaat dus om regel 82, die heb ik gemarkeerd met [[[ .... ]]] (<-- LET OP!)
Is er iemand die snapt waar die onbekende . zich bevind en die mij daarmee helpen kan??
Met vriendelijke groet,
Dick Wolff
Ik ben bezig met het bouwen van een site in html/css en PHP. Nu geeft de browser de volgende foutmelding:
Parse error: syntax error, unexpected '.' in /var/www/vhosts/silascon.nl/httpdocs/test/admin/functions/add_work.php on line 82
Nu heb ik de PHP code gekopieerd vanaf regel 63 tot 99.
Het gaat dus om regel 82, die heb ik gemarkeerd met [[[ .... ]]] (<-- LET OP!)
Code:
<?PHP
$placedate = date("d-m-Y / H:i");
If($actie == "schrijven"){
$bestand = fopen("work.txt", "a");
$information = str_replace("\n","<br>",$information);
$information = str_replace("|","",$information);
$typework = str_replace("|","",$typework);
$date = str_replace("|","",$date);
$customer = str_replace("|","",$customer);
$supplier = str_replace("|","",$supplier);
fwrite($bestand, "$supplier|$typework|$date|$customerl|$placedate|$REMOTE_ADDR|$information\n");
fclose($bestand);
echo "Het werk is goegevoegd<br>";
[[[ echo "<a href="../../work_archive.php" target="blank">Bekijk toegevoegd werk</a>"; ]]]
}
else{
echo "<form method="post" action=add_work.php?actie="schrijven">";
echo "<b>Leverancier:</b><br><input type="text" name="supplier" value="Simon Fikkert"><br>";
echo "<b>Type werk:</b><br><input type="text" name="typework" value="Hekwerk-Constructies-Voertuigen-Scheepsbouw"><br>";
echo "<b>Datum:</b><br><input type="text" name="date"><br>";
echo "<b>Klant:</b><br><input type="text" name="customer"><br>";
echo "<b>Informatie:</b><br><textarea cols="30" rows="10" name="information"></textarea><br>";
echo "<input type="submit" value="Verstuur">";
echo "</form>";
}
?>
Is er iemand die snapt waar die onbekende . zich bevind en die mij daarmee helpen kan??
Met vriendelijke groet,
Dick Wolff
Laatst bewerkt: