Een ongewenste search bar

Status
Niet open voor verdere reacties.

DelPietro

Gebruiker
Lid geworden
8 nov 2002
Ik weet niet of het spyware is, maar het volgende.
Wat er precies is gebeurt weet ik niet, maar sinds een tijdje staat onder aan mijn scherm een ongewenste blauwe balk (bij eigenschappen: http://lop.com/passthrough/newpass2.html)
het is een soort searchbar dat ik met geen mogelijkheid weg krijg :-(
Wie weet hoe ik dit wegkrijg, is er een optie in windows XP waarin je kan vinden welke programma's allemaal geladen wordt tijdens opstarten, in de Windows Taakbeheer kan ik ook niets vinden.

Help

Groeten,

Pieter :thumb:

Ik had ook last van deze search bar!
lijkt zeker op deze?
searchbar.GIF

Eerst even adaware en spybot erover heen halen!

en dan:
In dit geval gaat het om 2 programmatjes die hem veroorzaken:
gluestupid.exe(toolbar zelf)
warn2mail.exe(zet de toolbar aan ofzo)

Je moet gewoon even in veilige modus opstarten, en dan deze programmatjes verwijderen!

Oh ja die optie voor de programmas die geladen worden is:
1. start
2. uitvoeren
3. Typ msconfig en dan de laatste tab! maar hiermee zet je de programmas niet uit, warn2mail laad hierna zichzelf weer ook al zet je hem uit!

Suc6

ga naar start, dan uitvoeren en typ dan msconfig. ga dan naar opstarten. daar staan programmas die opstarten als windows wordt gestart. kyk of je daar de exe kunt vinden van je searchbar, schakel hem uit en start opnieuw op, zoek dan de exe op en verwyder hem

een beetje late reaktie, maar mijn probleem is opgelost!
Met hulp van Duffie, bedankt.
:thumb:

Groeten,

DelPietro

Tip:

Als je de superirritante blauwe searchbar op je computer hebt staan......en je wilt er uiteraard vanaf....

Heel simpel >>>ga naar : http://www.bitdefender.com/scan/license.php

Dit is een gratis on-line virusscanner, laat dit programma jouw computer scannen en vervolgens eventuele virussen verwijderen.

Ik was meteen van die vervelende saerchbar af!!!

Hoop dat ik hier meerdere mensen mee kan helpen.

:) groetjes van Anja.

ik denk dat deze toolbar van msn plus komt, ik heb onlang msn plus geinstalleerd en ik kreeg ook zon ding, nu ga ik ook me pc scannen en kijken of ik dze wegkrijg

Het komt zeer waarschijnlijk van MSN Plus, en ik weet bijna zeker dat je na het scannen met Bitdefender er vanaf zult zijn!

groetjes,
Anja.;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan