Een paar opstartfouten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyAppel

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 jun 2010
Berichten
2
Hallo iedereen, ik ben hier nieuw!

Ik ben hier eigenlijk geregisteerd om al mijn problemen op te lossen en anderen te helpen. En als eerstes ik wil en wou mijn grootste probleem ooit oplossen.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Bij opstarten van mijn PC, krijg ik wat fouten. Als eerstes, er komt een scherm of een foto met wat kleuren uit vista en er staat welkom geschreven in midden, maar ik heb gemerkt dat de W letter wat anders lijkt dan normaal, een andere font dacht ik.
Als mijn bureublad verschijnt krijg ik direct 2 fouten:
-C:\windows\system32\config\systemprofile\Desktop refers to a location that is unavailable. It could be on a hard drive on this computer or on a network. Check to to make sure the disk is properly inserted.
-bureublad stopped working.
Ook mijn theme is normaal windows vista default. Maar als ik mijn pc herstart wordt het automatisch Basic Theme van win95.
Soms als ik mijn PC opstart is het helemaal alles normaal. Maar nu is dat bijna nooit meer :( . Help mij alstublieft!

Alvast bedankt, CrazyApple!
 
Hoi,

Jouw eerste probleem heeft te maken met een beschadigd lokaal profiel. Daarom krijg jij ook niet je eigen thema maar een default thema.

In Deze tutorial van Microsoft wordt uitgelegd hoe je, je profiel weer in orde kunt maken.

En als het goed is heeft jou 2e fout daar ook mee te maken. Laats had iemand dezelfde fout als jij maar dan bij xp. Toen is deze site ook doorgegeven.

Ik hoop dat het werkt.
 
Het is opgelost, denk ik...

Hoi,

Jouw eerste probleem heeft te maken met een beschadigd lokaal profiel. Daarom krijg jij ook niet je eigen thema maar een default thema.

In Deze tutorial van Microsoft wordt uitgelegd hoe je, je profiel weer in orde kunt maken.

En als het goed is heeft jou 2e fout daar ook mee te maken. Laats had iemand dezelfde fout als jij maar dan bij xp. Toen is deze site ook doorgegeven.

Ik hoop dat het werkt.

Bedankt, de Microsoft tutorial werkte op mijn thema en de desktop icons, ik had nog wat andere problemen met het geluid maar na vanalles teste, ben ik ervoor gekomen dat het was door mijn Koptelefoon. Het was al helemaal kapot en de einde van de kabel was krom :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan