een paar windows xp vragen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericosman

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2008
hallo,

ik heb een paar windows xp vragen :

hoe verander ik het logo als hij windows laad ( zonder programma )
hoe verander ik de achtergrond van het inloggen bij windows ? ( zonder programma )
hoe kan ik .msstyles gebruiken ?

mvg,eric osman

Laatst bewerkt:
bij xp heb je helaas wel een programma nodig.
het logo zit in de kernelbestand van xp.
bij win 98 was het simpel de plaatjes op zoeken en wijzigen.

Voor de msstyles doe je het volgende: download uxtheme multipatcher, wel de goede downloaden voor b.v. service pack 1&2 of 3. Daarna patchen, dan opnieuw opstarten.
Dan een mooie style downloaden van deviantart.com (zoek eens naar play vs, dat is echt een mooie!) na het downloaden op het msstyles bestand dubbelklikken dan opent het thema gedeelte van het configuratiescherm en dan op ok klikken. Soms staat het goede msstyles bestand na het downloaden in een mapje dus even zoeken.

Succ6

.msstyles gebruiken: Met ux-theme multipatcher. 6.0 is de laatste versie. beste te downloaden op windowsxlive.net of anders even googlen.
Login scherm: Met logonscreen (gratis programma) kan je themas voor downloaden, na het instellen van de skin kan je het programma verwijderen, het thema blijft.
Laadscherm: Bootscreen (programma ook gratis) ook themas voor te downloaden, maar deze is niet te verwijderen want dan zal het thema ook verwijderen.

Login scherm en laadscherm zijn ook te veranderen met replacer, maar dit is niet verstandig als je niet weet waar je mee bezig bent. hier is namelijk je pc mee te crashen. Als je het met de bovenstaande programmas doet zoals bootscreen en logonscreen is er geen crash mogelijk.

Aanpassing: SORRY, HAD NIET GEZIEN HOE OUD DIT ONDERWERP ALWEER WAS!
Nog een aanpassing: Onee is pas 2 dagen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan