Een paar XP probleempjes?

Status
Niet open voor verdere reacties.

hans1967

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
OK dit is nieuw voor mij dus ik hoop dat ik het bij het goede onderwerp plaats?

Een kennis van mij heeft een pc staan met XP met een Internetaansluiting nou hebben we de volgende prol=blemen daarmee:

1) Ongewenste Reboot?

Reboot spontaan als je ergens mee bezig bent uit zichzelf?

Hebben Norton Systemworks eroverheen laten lopen kon niks vinden, daarna hebben we Ad-Aware 6 gedownload en er opverheen laten gaan die dus een hoop Spyware en Browserhackers heeft gevonden die zijn allemaal verwijderd en de computer opnieuw opgestart en wil de Antivirus eroverheen laten gaan maar halverwege weer automatisch opnieuw opstarten??

2) Bij sommige dingen geen geluid?

Bij het afspelen van CD's en het spelen van games hebben we normaal geluid maar het geluid bij het afsluiten/opstarten van XP doet het nioet? En het geluid van zijn msn messenger wordt doorgegeven via de interne luidspreker en niet via de soundkaart??

Heb al geprobeerd om dit op te lossen via config/geluiden maar daar staan alle geluiden gewoon ingesteld heb ook geprobeerd om een nieuw schema te maken maar ook dan krijg ik de geluiden niet via de sound kaart?
Voor de hardware worden er ook geen foutmeldingen gegeven of conflicten alles werkt prima volgens de PC?

Wie oh wie kan mij hier uit helpen want ik zie het echt niet meer!!! En ik heb ook weinig zin om alles weer opnieuw te moeten gaan instaleren tenzij er niks anders op zit natuurlijk.

En het geluid van zijn msn messenger wordt doorgegeven via de interne luidspreker en niet via de soundkaart??
kun je die niet disablen in de BIOS ?
kep weinig verstand van XP, sorry (ik heb er de pest aan :o)

rechtermuisknop op deze commputer>> eigenschappen>>geavanceert>>opstart en herstart instellingen>>>bij systeemfouten>> de computer automatisch uitschakelen uit of aanvinken

Geplaatst door toetje33
rechtermuisknop op deze commputer>> eigenschappen>>geavanceert>>opstart en herstart instellingen>>>bij systeemfouten>> de computer automatisch uitschakelen uit of aanvinken

Toetje33 Ik heb dit zojuist geprobeerd maar zodra ik Ad-Aware eroverheen laat gaan dan reboot de computer halverwege de scan nog steeds automatisch opnieuw op, dus helaas dat was het probleem niet het lijkt wel of hij op een file vastloopt maar ik zou niet weten wat voor een file??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan