Een patch voor de verzamelpatch van Internet Explorer...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geplaatst door caveman
[Ik voel me opeens heel moe...patch? WEER AL?]

:D, Geeft pc een pat(ch), qua afkloppen, heb nooit een pleister opgehaald, ik vertrouw op mijn beveiliging, maar allee, voor de fans toch een leuk bericht?!

"heb nooit een pleister opgehaald, ik vertrouw op mijn beveiliging"

Das niet zo slim, je beveiliging is niks waard als de software die toegang door een firewall heeft zelf lekken bevat.

Al 4 jaar doe ik dat niet, maar hangt er misschien ook vanaf op welke sites je komt...en ik installeer niet zo veel eigenlijk, alleen beveiligings-software, Ik ben een braafmans!

Het ongewenst deelnemen aan ddos attacks hoef je niet te merken hoor, hoe braaf je ook bent.

Zonder veilige software heb je niets aan beveiligingssoftware, maar de kans dat iemand je HD formateert van buiten af is praktisch nihil.

Ik ken ook mensen zonder firewall en zelf heb ik regelmatig m'n virusscanner niet eens aan, maar belangrijker is dat je weet welke risico's je neemt en hoe reeel het risico is. En uiteraard hoe je het oplost als je een probleem ermee krijgt.

[krijg je al kippevel? :D]

Ik kom eigenlijk alleen op (pc)nieuws-sites, Microsoft en fora, heb zeer sobere software, OE en IE op de hoogste beveiliging ingesteld en van icq en aanverwanten moet ik niets hebben, met Kazaa e.d. heb ik ook niks en verder heb ik altijd Norton en ZA aanstaan, de risico's zijn hiermee wel behoorlijk ingedamd denk ik, beseffend dat 100% veilig niet bestaat. Kippevel heb ik wel, mot de cv hoger zetten!

Je doet precies het tegenovergestelde van wat ik doe. Ik installeer alle updates, van windows en de software en schroef vervolgens de beveiliging van IE en Outlook omlaag. Riskante mail wordt bijvoorbeeld onderschept door Norton en anders de Kerio firewall (die niet toestaat dat Outlook iets anders opstart dan zichzelf).

Gebruiksgemak en veiligheid moeten samen gaan, de zones van IE en Outlook beperken gebruiksgemak en dat wil ik niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan