Een pc prestatie programma?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wijhelpenjou

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo,

Nadat ik met dat geheugen gedoe met dat piepjes van me pc af ben uhm ja niet helemaal er waren er eerst twee korten nu nog maar een. Naja ik vroeg me af of er een programma is die kijkt of je pc optimaal werkt. alvast bedankt

heb je geen programma voor nodig
gewoon zelf opletten
als je pc rare dingen doet weet je dat die niet stabiel loopt.....

Er zijn zat programma's die kijken of je PC optimaal werkt en het grootste gedeelte daarvan is oplichting :D.

En wat optimaal is verschilt per PC en gebruiker.

Er zijn zat programma's die kijken of je PC optimaal werkt en het grootste gedeelte daarvan is oplichting :D.

En wat optimaal is verschilt per PC en gebruiker.

Na ik wil gewoon werken of de hardware welk goed werkt het liefst geheugen daar heb ik wat problemen mee gehad.

Branden op cd of dvd
dan opstarten vanaf CD / DVD

Branden op cd of dvd
dan opstarten vanaf CD / DVD

Hey bluray nou ik heb het gedaan na anderhalf uur stond er test pas 1 geen errors maar hij ging nog wel door maar ik had geen tijd meer dus ik deed esc. Maar hij piept nog steeds.:(

Hey bluray nou ik heb het gedaan na anderhalf uur stond er test pas 1 geen errors maar hij ging nog wel door maar ik had geen tijd meer dus ik deed esc. Maar hij piept nog steeds.:(

Een memtest kan alleen het geheugen testen wat niet gebruikt word.
Dus hij test niet alles.
Normaal gesproken als je geheugen kapot is of fouten heeft
krijg je bsod wanneer er iets langs het foute gedeelte word geladen.

Wat is het probleem dan?
Piepjes bij de pc aanzetten of tijdens windows?

Daarom moetj e het niet via windows doen
Opstarten vanaf CD !

Maar ik wil wel weten wat het probleem nou is.
Zolang alles goed werkt is er toch niks aan de hand?

Het begon met 2 korte piepjes daarna had ik het geuheugen eruit gehaald en opnieuw erin gedaan nu 1 piepje. Dus nog niet echt opgeschoten bij gamen loopt ie ook vast geeft aan dat er iets is met geheugen.

Het begon met 2 korte piepjes daarna had ik het geuheugen eruit gehaald en opnieuw erin gedaan nu 1 piepje. Dus nog niet echt opgeschoten bij gamen loopt ie ook vast geeft aan dat er iets is met geheugen.

Dan is er zeker wel iets mis mee ja.
Waarschijnlijk kan je er niks aan doen.
Tenzij je garantie heb.
Anders word het nieuwe kopen.
Zoiets als wat jij beschrijft valt wel onder de fabrieks garantie.

Laatst bewerkt:
Dan is er zeker wel iets mis mee ja.
Waarschijnlijk kan je er niks aan doen.
Tenzij je garantie heb.
Anders word het nieuwe kopen.
Zoiets als wat jij beschrijft valt wel onder de fabrieks garantie.

Ik heb gebeld naar alternate uitgevoerd wat ze zeiden gebeurde nog niks ik ga trg maar bedankt voor het helpen iedereen:love::love::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan