een pc samenstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.
oke heb email terug gehad . en moet op een andere manier samenstellen omdat sinds ze een nieuwe site hebben dat nog niet goed werkte . welke processors kunnen erin en welke voeding moet ik hebben dan
 
1 PSU Codegen 500W ATX
1 AMACROX Spider nPSU zwart
1 Asus nVi EN8500GT Silent 512
1 MSI AM2+ K9A2GM-FIH V/GL/PCIe/HDMI
1 Sony/NEC AD7201S 20x Bulk LF Sa zw
1 250GB Maxtor STM3250310AS 8/S
1 2048MB DDRII/800 Kingston CL5

AM2 AMD Athl64 X2 5000 2.6/EE/TRAY
Cooler Ms-Tech LK-320 120mmx 120mm
 
wel grappig maar werkt het ook samen en heb ik hier in de toekomst nog wat aan. of zouden jullie het anders doen ohja komt nog een 22inch beeldscherm bij
 
Die voedingen? Gauw omruilen voor een A-merk voeding, het is troep.
Hieronder wat A-merk voedingen:

AOpen
Asus
Akasa
Antec
A.C. Ryan
Aerocool
Be Quiet
Coolermaster
CWT
Chieftec
Enermax
Enhance
Enlight
Fortron
FSP Group
Huntkey
Hiper
Levicom
Nexus
OCZ
Procase
Qtechnology (geen Q-teq)
Revoltec
Seasonic
Sharkoon
Silverstone
SilentMaxx
Silenx
Superflower
Tagan
Topower
Thermaltake
Yesico
Zalman
 
Laatst bewerkt:
Ik zou lekker voor die acer gaan uit een van je eerste berichten:
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2300

Al die zelfbouw-systemen zijn leuk, maar jij kan niet zelf bouwen. Dus moet je weer gaan bijbetalen, waardoor je weer duurder uit gaat komen. En dan heb je niet eens een besturingssysteem.
Die Acer heeft legale vista (winkelwaarde 100 euro), een 22 inch philips monitor, 3 gig geheugen en dat voor 579 euro.
Het enige punt is de processor: die is niet zo snel.

Maar ik heb het vermoeden dat je huidige pc tig keer langzamer is, dus wat maakt het uit?
 
TIP: Wat je ook kiest, ga niet voor een Foxconn of een Asrock moederbord !
Troep !!
Dan kun je gegarandeerd een beroep doen op je garantie :confused:
 
Op slechte ervaringen denk ik.
Ik heb een jaar of 4 een asrock-moederbord gekocht. En nog de goedkoopste die er was.
Dat ding draait nog altijd perfect.

Kijk: je moet er niet mee gaan overclocken, daar zijn ze niet echt voor gemaakt (al zullen ze het heus wel kunnen hoor), maar verder is er niets mis mee.
Ook zullen ze proberen te bezuinigen op de onderdelen. Dus heb je kans dat je er minder lang mee doet, dan met een asus, msi of gigabyte. Of je hebt kans dat je sneller iets verbuigd.

Maar ja: je hoeft tegenwoordig niet 10 jaar met een moederbord te kunnen doen.
 
heb nu een 1.3 ghz van een jaar of 6 a 7 geleden . is toen samen gesteld naa het geld wat ik had . maar hij is nu echt aan vervaning toe duurt soms 10 min voor hij een internetpagina heeft geladen.
 
Ik zou lekker voor die acer gaan uit een van je eerste berichten:
http://www.paradigit.nl/configurator.php?system=2300

Al die zelfbouw-systemen zijn leuk, maar jij kan niet zelf bouwen. Dus moet je weer gaan bijbetalen, waardoor je weer duurder uit gaat komen. En dan heb je niet eens een besturingssysteem.
Die Acer heeft legale vista (winkelwaarde 100 euro), een 22 inch philips monitor, 3 gig geheugen en dat voor 579 euro.
Het enige punt is de processor: die is niet zo snel.

Maar ik heb het vermoeden dat je huidige pc tig keer langzamer is, dus wat maakt het uit?

kan er later toch een andere processor ingooien als het me te langzaam is
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan