Een PDF toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bingo

Gebruiker
Lid geworden
21 jul 2006
Berichten
226
Hallo!

Ik ben nu al een een tijd bezig een online brochure aan een word document toe te voegen.
Dit wil niet helemaal lukken.

Bij een brochure is het wel gelukt. Ik heb namelijk die brochure opgeslagen als jpg. Vervolgens in Adobe geopend, geselecteerd en geplakt in Word 2007. Vista.

Nu probeer ik dit met andere willekeurige brochures ook, maar het wil niet lukken.

Ik heb word publisher op mijn laptop, dus het zou kunnen..... maar hoe....

Weet iemand hoe ik dit simpel kan oplossen? Bvd:love:
 
Laatst bewerkt:
Ik weet nog steeds niet hoe ik dit moet doen......

Ik heb gisteren het programma van pfd naar word converter gedownload... het lukte mij prima om dit zelf te regelen:)

alleen nu wil het voorhene pfd doc wat nu word doc is zich niet aanpassen aan mijn huidige documenten: het beeld is veels te breed, wat ik maar niet weet op te lossen. Ik wil de pfd files toevoegen aan mijn huidige bestanden. het gaat voornamelijk om brochures in andere taal.

in mijn geval is het- van pdf naar word- ik vind verder ook alleen maar topics word naar pdf, dit lukt mij eenvoudig.
 
Laatst bewerkt:
Helaas lukt het me nu nog steeds niet:(

Ik krijg nu wel het omgezette pdf bestand naar word wel in mijn overige documenten.
maar... maar.... het komt uit in een heel ander lettertype:evil: Terwijl ik juist wil dat die brochure in zijn authentieke staat blijft.......

Wie kan me helpen???? Come on helpmij:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan