ddayoverlord
Gebruiker
- Lid geworden
- 22 dec 2007
@Mod
Misschien moet deze topic wel verplaatst worden van JAVASCRIPT naar PHP gezien het probleem nu verder alleen over PHP gaat... kijk maar.
Hey JHx,
Daar is ie al weer;
De UserCheck werkt prima, maar verder.....
Ik kom er weer niet uit.
Na het ombouwen van het bestand worden er wel diverse controles uitgevoerd, maar ze springen na het invullen niet terug naar de goede achtergrond kleur.
Verder viel het me op dat als ik niks invul en het KNVBNummer verkeerd ingeef alle andere controlers niet meer weergegeven worden.
Hoe bedoel ik dat:
Ik vul niks in;
Dan echo'd ie:
veld 1 fout
veld 2 fout
veld 2 fout
veld Username fout!
Vul ik alleen een verkeerd KNVBNummer in dan doet ie:
KNVBNummer fout
veld Username fout!
Alles wat ervoor gecontrolleerd moest worden doet ie niet meer.
Ik denk, aangezien het nu ongeveer 400 regels code zijn, dat het slimmer is om je de file eens te mailen.
En uiteraard als het compleet werkt, hier te posten zodat een ander er ook wat aan heeft.
Ik hoor het wel van je
Groetjes,
ddayoverlord
Misschien moet deze topic wel verplaatst worden van JAVASCRIPT naar PHP gezien het probleem nu verder alleen over PHP gaat... kijk maar.
Hey JHx,
Daar is ie al weer;
De UserCheck werkt prima, maar verder.....
Ik kom er weer niet uit.
Na het ombouwen van het bestand worden er wel diverse controles uitgevoerd, maar ze springen na het invullen niet terug naar de goede achtergrond kleur.
Verder viel het me op dat als ik niks invul en het KNVBNummer verkeerd ingeef alle andere controlers niet meer weergegeven worden.
Hoe bedoel ik dat:
Ik vul niks in;
Dan echo'd ie:
veld 1 fout
veld 2 fout
veld 2 fout
veld Username fout!
Vul ik alleen een verkeerd KNVBNummer in dan doet ie:
KNVBNummer fout
veld Username fout!
Alles wat ervoor gecontrolleerd moest worden doet ie niet meer.
Ik denk, aangezien het nu ongeveer 400 regels code zijn, dat het slimmer is om je de file eens te mailen.
En uiteraard als het compleet werkt, hier te posten zodat een ander er ook wat aan heeft.
Ik hoor het wel van je
Groetjes,
ddayoverlord