Een powerbank kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

e de waele

Verenigingslid
Lid geworden
28 dec 2000
Berichten
2.694
Geachte forum leden
Ik heb 1.5 jaar geleden een powerbank gekocht :Xstorm AL-270 nu ik deze weer wil gebruiken heb ik hem opgeladen tot het lampje constant oranje brand (100% vol)
Ik sluit deze aan op mijn samsung telefoon activeer de powerbank en het lampje LB brand dat aangeeft dat hij bijlaad, nu ga tegelijk internetten en dan zie ik dat mijn telefoon gewoon leeg raakt terwijl deze is aangesloten op mijn telefoon , Ik vind wel als ik hem oplaad via deze bank het zeer zeer traag gaat Zou deze stuk kunnen zijn dat is wel vlug wie heeft er ervaring met deze toestellen ???
Als ik een nieuwe wil kopen welke is dan een goede zodat ik daar een tijdje mee vooruit kan?
e de waele
 
Neem even contact op met Xtorm, dat kan het makkelijkst via Facebook mits je dat hebt.
Je hebt 2 jaar garantie en mijn ervaring is dat men je prima helpt.
 
Hallo

Slechte kontakten in kabeltjes/connectoren zijn meest voorkomende fout ....

Uiteraard als dit ooit heeft gewerkt ... indien niet ... lees dan eens :

http://www.instructables.com/id/Modify-a-cheap-USB-charger-to-feed-an-iPod-iPhone/

Uiteraard is er nog veel meer hierover terug te vinden op www.

Apple / samsung passen deze 'wijze van opladen" al lang toe ... ging er van uit dat dit al lang geweten was , blijkbaar niet.

Zo goed als zeker zal deze "emergency charger" niet defekt zijn ... en dien je de fout in bovenstaande te zoeken.

Om de signaalniveaus op de u.s.b. datalijnen te laten kloppen bestaan er 'oplossingen'

Dit :

http://www.benl.ebay.be/itm/kwmobil...752177?hash=item5d6218d171:g:B~QAAOSwKtVWzssZ

Is er eentje van ...


Peter
 
Laatst bewerkt:
Forum leden
Ik heb nu de oorzaak gevonden van dit probleem >Ik heb op you tube een filmpje gezien dat ze deze aan het uitpakken waren opdit filmpje zag ik dat er een gekrulde usb kabel bij zat
Ik kan mij herinneren dat deze er bij mij ook bij heeft gezeten Ik gaan zoek in mij kabel bakje en ja wel deze zat er bij Ik sluit deze aan en hij laade gelijk goed bij dus dat was het probleem een verkeerde usb kabel Ik heb daarna nog wat usb kabels uitgeprobeerd en deze deden het allemaal goed Net deze deed het niet
Iedereen bedankt voor het mee denken voor mijn oplossing
e de waele
 
Hallo

--> "Slechte kontakten in kabeltjes/connectoren zijn meest voorkomende fout ...." <--

Geniet van uw aankoop ...

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan