Een prbleem met me muis van me laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

daantje1

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2008
Hallo wi ekan mijn helpen sinds een paar dagen doet mijn muis het niet van me laptop,het is dus de muis die op mijn laptop zit. Der staat bij hardware een geel driehoekje met een ! der in en het is ELAN PS/2 port smart-pad wat zou dat zijn dat hij het niet meer die ik heb al bij gewerkt maar niks hij vindt geen betere versie.
Ik heb er niks aan gedaan maar wie kan mijn helpen wat ik moet doen.

Gr Daantje

Hoi

Ik heb het geinstaleert maar vinst niks over me muis.Iets van Audio en Keyboards divice filter, en amd sata control dus 3 updat's maar dus ik snap het volgens mij is geen van 3 iets met de muis te maken.

Gr Daantje

Het gaat dus om de touchpad? wat is het merk en model van je laptop?

Laatst bewerkt:
Hallo

Het gaat inderdaat om een smart pad.Het is een Asus k70AB serie dus ik begro/ijphet gewoon niet meer.

Gr Daantje

Hoi Roy3

IK heb windows 7 erop staan welke moet ik dan pakken op de site van Asus.
Kan je me de link geven ikben niet zo held.
Gr Daantje

Laatst bewerkt:
Hoi

Ik heb hem gedowl maar hij doet hetnog steeds niet waar ligt het nu aan.

Gr Daantje

via apparaatbeheer stuurprogramma bijwerken en dan op zelf een locatie kiezen en dan C:\ neerzetten en daar laten zoeken? werkt bij mij voor mijn webcam.

Hoi

Hij heeft gekeken maar geen beter bestuurprogramma gevonden wat nu.

Gr Daantje

Laatst bewerkt:
Help

Hallo,

ik heb een nieuwe laptop ASUS K70IJ series, en ik erger me dood aan het elan smartpad. HIJ WIL NIET UITGESCHAKELD. alles wat ik zou moeten doen, heb ik gedaan maar mag niet baten. uitzetten met de fn knop werkt niet (hij blijft gewoon werken) verwijderen uit opstarten werkt niet als ik stuurprogramma weghaal werkt toetsenbord niet meer... wat moet ik doen???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan