Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb last van een programma/virus dat ervoor zorgt dat norton zichzelf uitschakeld. Het is volgens mij niet echt een virus want als ik een scan doe via de cd dan vind hij niks.
Wie weet wat dit is en hoe ik het kan oplossen???
Kijk ook of Stinger van Mcaffee wat kan vinden; http://vil.nai.com/vil/stinger/
Liefst in "veilige modus" scannen en voor WinME of WinXp systeem herstel uitschakelen voor het scannen.
Dat je niks vanaf de cd kunt vinden kan wel kloppen.
De virus defenities, die daar op staan, zijn zeer verouderd.
Stinger heeft in veilige modus met de systeemhertel punten uit 10 soorten virussen gevonden. Maar jammer genoeg was mijn probleem nog niet verholpen.........het probleem wat ik er nu bij heb is dat ik telkens dezelfde auto update van windows krijg. Probeer ik de virusscanner van Housecall dan blijft die telkens doorgaan met 'update product files waiting for result'
Als ik dit in veilige modus probeer met netwerkmogenlijkheden dan heb ik in een zucht de update geladen maar dan geeft hij een error aan nadat ik de schijf geselecteerd heb. Dit zal vast wel komen doordat ik in veilige modus werk. Maarja ik ben nog niet veel verder als eerst.
[Edit: ik heb hem moeten formateren en het draait weer als een trein ]