Een progrmaa verwijderen zonder programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

AdXenos

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2001
Beste mensen,

Eergisteren heb ik het programma DVDeo proffessional geïnstalleerd. Echter had ik dit programma niet meer nodig en ik heb het daarna gelijk verwijderd, athans dat dacht ik.

Op het moment dat ik een audio file wil afspelen vraagt de computer om de cd van DVDeo Proffessional.

Met mijn stomme kop heb ik deze cd weggegooid en kan ik dus dit programma niet meer opnieuw installeren of verwijderen.

Is er een programmatje die rest bestanden van een ander programma kan verwijderen. Systeem herstellen doet het bij mij niet goed en formateren, daar heb ik geen zin in!

Kan iemand mij aub helpen, please! :)

Gr. AdXenos

Download het programma RegCleaner.
Als je het programma start krijg je een lijst te zien van software die verwijzingen in het register heeft gezet.
Vink alle verwijzingen aan die DVDeo heeft achtergelaten en klik rechts onder op Remove selected.

Guus.

Hey Guus,

Ik heb het programma gebruikt en de bestanden die gerelateerd zijn DVDeo verwijderd.

Helaas heb ik het probleem nog steeds. kan het zijn dat sommige files niet direct de naam van DVdeo hebben en hoe weet ik welke files er ook bij horen?

Gr. AdXenos

Geplaatst door AdXenos
Helaas heb ik het probleem nog steeds. kan het zijn dat sommige files niet direct de naam van DVdeo hebben en hoe weet ik welke files er ook bij horen?
Geen idee. Het enige wat ik nog kan bedenken is met hetzelfde programma (RegCleaner) het hele register eens op te schonen. Dat doe je via Tools > Registry Cleanup > Do Them All. Selecteer alles en klik rechts onder op Remove selected.
Geen garantie dat het werkt, maar kwaad kan het niet.
Verwijder vóórdat je dat doet een eventueel achtergebleven map van DVDeo volledig uit je Program Files, zodat eventele regeisterverwijzingen naar de inhoud van die map loos zijn en dus voor verwijdering worden aangemerkt.
Als dit niet helpt zou ik verder geen oplossing weten.

Guus.

Helaas mocht dit niet baten. Toch bedankt voor je hulp.

P.s. is dit progje zoiets als Spy/Adware remover?

Gr. Ad

Geplaatst door AdXenos
P.s. is dit progje zoiets als Spy/Adware remover?
RegCleaner heeft niets met spy- of adware te maken, maar is een tooltje om je register schoon te houden.
Het register kan in de loop der tijd behoorlijk vervuild raken door allerlei verwijzingen die achterblijven na het verrichten van bepaalde handelingen of het verwijderen van programma's. Hierdoor wordt je computer steeds trager.
Door regelmatig je register op te schonen voorkom je dit trager worden.

Guus.

Geplaatst door Guus abc
RegCleaner heeft niets met spy- of adware te maken, maar is een tooltje om je register schoon te houden.
Het register kan in de loop der tijd behoorlijk vervuild raken door allerlei verwijzingen die achterblijven na het verrichten van bepaalde handelingen of het verwijderen van programma's. Hierdoor wordt je computer steeds trager.
Door regelmatig je register op te schonen voorkom je dit trager worden.

Guus.

OK, thnx voor de info!

:)

Als je systeemherstel aan hebt staan, zet dan je syteem terug naar een datum voordat je DVDeo installerde, dan ben je er weer vanaf.

Geplaatst door Wim1960
Als je systeemherstel aan hebt staan, zet dan je syteem terug naar een datum voordat je DVDeo installerde, dan ben je er weer vanaf.

Hoi Wim,

Dat is nu ook een probleem. Systeem herstel doet het niet, dit waarschijnlijk om dat ik service pack 2 nog niet heb geïnstalleerd, dit heb bewust gedaan, ben er niet zo tevreden over.

Gr. AdXenos

Ik heb Sp2 er ook niet op staan, maar systeemherstel werkt prima.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan