een rare error.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jaspervm

Gebruiker
Lid geworden
24 sep 2007
fout.bmp

fout2.bmp

mijn PC restart daarna kan ik dit terugvinden in de logs.

ik zie als die restart 1 sec. een blauw scherm

ziet er denk ik ong zo uit:

windows_error.png

BTW ik heb dit alleen als ik een spel opstart. ookal ist een spel uit de oerttijd :P

Laatst bewerkt:
weet niemand 't ? >.> btw ik heb een windows XP sp2 kan 't daaraan liggen?

Hoi !

Heb je deze download:

ISO image
115MB [MD5 ] cfed7ac541890d26dc863cdb4489862c
[SHA1] 5b0e496ab6c32ef736b235a4c0bc289cc8731109
(is dus de bovenste)
als .iso gebrand ?

Zo ja, snap ik er niets van; werk al jaren met de UBCD en nog nooit een probleem ondervonden.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Heb je deze download:

ISO image
115MB [MD5 ] cfed7ac541890d26dc863cdb4489862c
[SHA1] 5b0e496ab6c32ef736b235a4c0bc289cc8731109
(is dus de bovenste)
als .iso gebrand ?

Zo ja, snap ik er niets van; werk al jaren met de UBCD en nog nooit een probleem ondervonden.

Greetz,

Harry.

jup en hij doet het overal en in elke pc behalve in mijn laptop :eek: en die heeft gewoon cd boot aanstaan(vista cd of xp cd doet hij wel)

Hoi !

Dan is er toch iets ernstig mis met je laptop, en, zoals ik al zei, niet software-matig.

Tijd voor een vakman, naar mijn mening.

Greetz,

Harry.

Hoi !

Dan is er toch iets ernstig mis met je laptop, en, zoals ik al zei, niet software-matig.

Tijd voor een vakman, naar mijn mening.

Greetz,

Harry.

er is niks met de laptop :P ik kreeg hetvolgende te horen toen ik hem terugstuurde voor reperatie(moederbord)

Wij weten niet waarom de laptop UBCD niet ondersteund er wordt aan een oplossing gewerkt , dit model heeft dat vaker,

alleen ik zag uw naam staan en dacht : Ey die gozer is echt altijd slim dus mischien weet hij het... maar bedankt :D ik heb andere manieren voor die kleine foutjes,(HDD past in bijna alle pc's :P)

Heb foto van de error check bijlagen.

Bijlagen

• error.jpg
    error.jpg
    39,7 KB · Weergaven: 24
Is net niet goed te lezen wat de naam van het filter is kmwdfilter.sys of kwdfilter.sys,naar wat ik kort heb onderzocht zou 't iets met je muis(draadloos) te maken kunnen hebben als je die al hebt.
Mocht dit 't geval zijn zou ik 's 't desbetreffende stuurprogramma uitschakelen en eens ff met een kabelmuis werken om te kijken of 't probleem zich nog voordoet.

Laatst bewerkt:
Is net niet goed te lezen wat de naam van het filter is kmwdfilter.sys of kwdfilter.sys,naar wat ik kort heb onderzocht zou 't iets met je muis(draadloos) te maken kunnen hebben als je die al hebt.
Mocht dit 't geval zijn zou ik 's 't desbetreffende stuurprogramma uitschakelen en eens ff met de touchpad werken om te kijken of 't probleem zich nog voordoet.

ja heb draadloos en nee heb geen laptop >.> ik zal even kijken voor een oude muis + toetsenbord want dit is een pakket van muis + toetsenbord.

Ik heb drivers ge uninstaleerd, hij werkt zo ook, nu is dat bestandje ook verwijderd even proberen :P

Laatst bewerkt:
Hoi !

Tja: weer het bekende probleem: Tevian of Trust wireless mouse !

Het beste is het ding weg te knikkerem en een echt merk aan te schaffen.

Er is een fix te vinden: http://www.unisupport.net/lang/en/tevion_laser_mouse1600.htm

Met dank aan @Grabinus.

Greetz,

Harry.

jua had voor sinterklaas gekregen omdat me oude toetsenbord + muis beetje erg crappy zijn, heb die muis trouwens niet meer was ook trust dus moest zoiezo niet doen :) ik zal wel een keer nieuwe muis + toetsenbord kopen zolang deze 't doen en ik eerst een upgrade kit ga kopen, vind ik het best ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan