Een rare puzzel ???? help

Status
Niet open voor verdere reacties.

nobmar

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2005
Berichten
6
Beste mensen,

Ik jullie hulp dringend nodig, kan iemand mij helpen, Ik beheer een website van een bepaalde organisatie, en via de info. mail van die website krijg ik reacties (mails) die heb ik in een nieuw gemaakt map onder lokaal mappen in de uitlook gekopieerd, voor een tijdje geleden is de genoemde map van mijn computer verdwijnen (ik denk door een virus of ???) maar de vreemde is dat de mensen (de eigenaren van die e mail adressen ) kunnen specifieke web sits momenteel vanaf hun computers niet bezoeken, en ik ook kan ik die bedoelde sits niet openen van mijn computer maar op mijn werk wel.

Ik heb kabel internet verbinding en McAfee firewall en McAfee virusscan op mijn computer, ik heb ook Ad-Aware SE (soort virsscan), en ik scan mijn computer elke week op virussen.
Graag een reactie dan kan ik andere mensen ook helpen
Groeten

nobmar
 
Je kunt wel scannen op virussen maar was je ook uptodate met de virusscanner?

Heb je al eens gezocht naar de naam van die map op je schijf met zoeken? Maak voor de zekerheid alles even zichtbaar. Dit doe je in de verkenner Extra/Mapopties/Weergave. Helemaal onderaan kun je iets wijzigen van niet zichtbaar naar wel.
Ook zie je bovenin iets van systeemmappen.
 
Geplaatst door Elisa
Je kunt wel scannen op virussen maar was je ook uptodate met de virusscanner?

Heb je al eens gezocht naar de naam van die map op je schijf met zoeken? Maak voor de zekerheid alles even zichtbaar. Dit doe je in de verkenner Extra/Mapopties/Weergave. Helemaal onderaan kun je iets wijzigen van niet zichtbaar naar wel.
Ook zie je bovenin iets van systeemmappen.
De virusscan is uptodate, en ik heb de map gezocht en die bestaat niet meer, maar mijn probleem is hoe kan dat, dat ik en de mensen in die map kunnen een bepaalde sits niet bezoeken via onze computers.

groeten

nobmar
 
Ik heb werkelijk geen idee. Alleen hoopte ik dat je die map terug had kunnen vinden.
Blijkbaar weet iedereen, net zoals jij, niet wat ze met dit probleem aan moeten.

Er zijn natuurlijk kleine programmaatje die zich in het adresboek nestelen en van alles doen maar ze gaan er niet vandoor met een map.
Ik zou het eerder zoeken in iets wat zij en jij hebben ontvangen EN opengemaakt hebben.
Misschien kun je wel zoiets gemeenschappelijk ontdekken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan