Een redelijke game laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

CasperDar

Gebruiker
Lid geworden
8 jun 2013
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een beetje redelijke game laptop, een desktop is namelijk niet handig voor mij. Mijn laatste paar computers waren op een heel gelimiteerd budget gekocht, waardoor ik veel spellen niet eens kon spelen. Mijn enige eis is dus eigenlijk dat ik de komende paar jaar alle spellen gewoon kan spelen, dat hoeft niet eens op de hoogste instellingen. Mijn budget staat nog open voor verandering, maar ligt ongeveer rond de 700 tot 1200 euro.

Alvast heel erg bedankt voor je reactie!
-Casper

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Als je een redelijke game notebook wil moet je al gauw aan een budget zoals deze wat trouwens een goed merk is .

Ps en dit is er ook nog 1

Laatst bewerkt:
dat is een goeie ik weet niet echt 1 maar kijk naar de prossessor en de graphic kaart the prosessor is het best als het een i5 of i7 of betere dat is een goeie en een graphic kaart moet denk ik van AMD zijn dit zijn wat tips voor het kopen van een gaming laptop succes

Heb mij laten vertellen als het op gamen aankomt, is een i5 geschikter.

Medion is veelal een jasje voor MSI, dus ook een A merk met zeer goede service. Ik spreek uit ervaring:)

Bedankt voor jullie reacties allemaal. Ik ben net naar de BCC geweest en heb daar ook nog wat advies gekregen, daar werd een bepaalde notebook erg aangeprezen, de Acer Aspire V3-771 G-73638G75MA. Aangezien ik niet veel verstand van computers heb kon ik niet goed oordelen of deze nou echt goed was of niet. Waar zou ik nou naar moeten kijken?

Naar mijn bescheiden mening geen Acer of Packard Bell.
Ik repareer laptops en het zijn bijna altijd deze merken.

Daarmee zeg ik niet dat ze slecht zijn, maar het zegt wel iets. Ook de service van Acer ( google maar eens ) is nou niet bepaald grandioos:confused:

Hoi,

Zoals mijn voorganger al meld Acer is niet echt een sterk merk zou daarvoor ook niet kiezen en denk ook dat je bij bcc niet echt een gamers notebook kan kopen.

Welke merken worden wel door jullie aangeraden? Ik heb een best redelijk intensief gebruik, mijn computer staat best vaak aan.

Dell, Medion, Toshiba, Asus lijst is niet compleet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan