een reserve copy maken van vdo dayton

Status
Niet open voor verdere reacties.

vitessegek

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2001
Berichten
102
een goede dag nog een keer
ik heb in mijn auto een navigatie systeem zitten maar nu wil ik
een kopy maken van mijn orginele cd maar als ik die gewoon brand dan geeft die aan dat er geen cd in zit
ik heb de cd wel afgesloten en ik brand met easy cd creator 6



mvg dave
 
Wat je hebt getypt is niet erg makkelijk te begrijpen. Wat ik niet helemaal begrijp is dat je probeert te branden en er wordt gezegd dat er geen cd inzit, of dat je al gebrand hebt en dan die melding krijgt. Ik denk dat laatste.

Die cd is dan waarschijnlijk beveiligd, Nero kan daar niet zo goed mee omgaan. Probeer het eens met een ander programma zoals Alcohol 120%, daar lukt het waarschijnlijk wel mee.
 
ik heb de cd gebrand en toen geprobeerd in de auto te doen en daar zei die geen cd gevonden
ik heb hem gebrand met easy cd creator maar ik heb geen fout gezien of gekregen en Alcohol 120% is toch voor te kijken of er een beveiliging in zit
maar als die er in zit dan doet die het toch niet bij easy cd creator of heb ik het nu mis
 
Probeer de volgende keer eens leestekens te maken. En nee, Alcohol 120% is niet om te kijken wat voor een beveiliging erop zit maar om te branden.
 
Brandsnelheid misschien te hoog?
Orginele tijd en datum meegebrand?
Orginele Label (naam) van de cd meegebrand?
 
ik heb gebrand op 4x en ik heb gewoon de cd in de speler gedaan en een lege in de brander
en toen op copy gedrukt
:thumb: of:( :confused:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan